loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ بازم دلم گرفته علی رزاقی موزیک جدید علی رزاقی با کیفیت دمو در سایت قرار گرفت برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید بازم دلم گرفه گریم اختیاری نیست آخه جز گریه منو کاری نیست یه

حسین بازدید : 20 دوشنبه 31 شهریور 1399

دانلود آهنگ بازم دلم گرفته علی رزاقی

موزیک جدید علی رزاقی با کیفیت دمو در سایت قرار گرفت

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

بازم دلم گرفه گریم اختیاری نیست

آخه جز گریه منو کاری نیست

یه عمره از محبت بی نصیبم ای خدا

من غریبم ای خدا چرا جز غصه منو یاری نیست

دانلود آهنگ بازم دلم گرفته گریم اختیاری نیست علی رزاقی

اگه عشق همینه اگه زندکی اینه

نمیخوام چشمام دنیا رو ببینه

اگه عشق همینه اگه زندکی اینه

نمیخوام چشمام دنیا رو ببینه

دانلود دموی موزیک با کیفیت اصلی

320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو