loading...

نایس موزیک

آخ که دلم میسوزه فقط واسه خودم خودم خودمرفتی بدون اینکه بخوای بفهمی من عاشقتم شدمپیش خودت نگفتی که این دیوونه میمونه تنهاباشه یادت بمونه شکستی قلبم خیلی کوچیکه دنیا balmusic.ir    لعنتی ب

حسین بازدید : 75 پنجشنبه 06 تیر 1398

آخ که دلم میسوزه فقط واسه خودم خودم خودم
رفتی بدون اینکه بخوای بفهمی من عاشقتم شدم
پیش خودت نگفتی که این دیوونه میمونه تنها
باشه یادت بمونه شکستی قلبم خیلی کوچیکه دنیا

balmusic.ir

 

 

لعنتی برو اما بی صدا بعد تودل میگیره بی هوا
نخ به نخ دود میشم توو خاطره ها
داغونه دلی که داره هوات دیوونه
کی رو بذارم به جات خط به خط پاکم کن از لحظه ها

 

 







برچسب ها دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید آرمان اسماعیلی به نام لعنتی متن آهنگ آرمان اسماعیلی به نام لعنتی Download New Music دانلود ریمیکس آرمان اسماعیلی به نام لعنتی دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ های نایاب دانلود موزیک آرمان اسماعیلی به نام لعنتی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ آرمان اسماعیلی به نام لعنتی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود موزیک دانلود بهترین اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو