loading...

نایس موزیک

متن آهنگ گلگشت از ستارترانه گلگشت: زیبا زیبا زیبا سال ها تو زندگی گشتم و گشتمدنبال نیمه ی گم شدم می گشتماما قصه ی دلم وقتی شیرین شدکه به گلگشت اومدی تو سرنوشتماز همون شب قشنگ آشناییکه گذاشتی دست

حسین بازدید : 119 سه شنبه 07 شهریور 1396



متن آهنگ گلگشت از ستار
ترانه گلگشت: زیبا زیبا زیبا
 

سال ها تو زندگی گشتم و گشتم

دنبال نیمه ی گم شدم می گشتم

اما قصه ی دلم وقتی شیرین شد

که به گلگشت اومدی تو سرنوشتم

از همون شب قشنگ آشنایی


که گذاشتی دست تو دستم گر گرفتم

هنوز اما شب و روز یاد تو هست

با تو بودم با تو هستم با تو هستم

گل افشون کن گل افشون. نکن عشقتو پنهون

شب شادی و شوره. برقص و گل برافشون

تو مهمونی مهتاب.رو گل فرش ستاره

خدای عشق بیداره. هوای ما رو داره

سال ها تو زندگی گشتم و گشتم

دنبال نیمه ی گم شدم می گشتم

اما قصه ی دلم وقتی شیرین شد

که به گلگشت اومدی تو سرنوشتم.


http://www.matne-taraneh.blogfa.com








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو