loading...

نایس موزیک

  عزیزم میدونی دلم میره برات مگه چی داری توی چشات ♩♫ خودتم میدونی دلم میره واسه ی تو واسه دیوونگیات ♩♫ عزیزم میدونی دلم میره برات مگه چی داری توی چشات ♩♫ خودتم میدونی دلم میره واسه ی تو واسه

حسین بازدید : 11 جمعه 12 اردیبهشت 1399

 

عزیزم میدونی دلم میره برات مگه چی داری توی چشات ♩♫
خودتم میدونی دلم میره واسه ی تو واسه دیوونگیات ♩♫
عزیزم میدونی دلم میره برات مگه چی داری توی چشات ♩♫
خودتم میدونی دلم میره واسه ی تو واسه دیوونگیات ♩♫
دلم افتاد به پات چی بگم نگم برات نفسم به بودنت بنده

 

هرجوری دوس داری بمون تورو جور هردومون منو نسپری به آینده ♩♫

 

عزیزم میدونی دلم میره برات مگه چی داری توی چشات ♩♫
خودتم میدونی دلم میره واسه ی تو واسه دیوونگیات ♩♫
عزیزم میدونی دلم میره برات مگه چی داری توی چشات ♩♫
خودتم میدونی دلم میره واسه ی تو واسه دیوونگیات ♩♫
کلیپ تصویری این موزیک را ببنید







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو