loading...

نایس موزیک

متن آهنگ مستان هماینه از افسانه می ترسم نه از شیطاننه از کفر و نه از ایماننه از آتش نه از حرماننه از فردا نه از مردن نه از پیمانه می خوردنخدا را می شناسم از شما بهترشما را از خدا بهترخدا از هرچه پندار

حسین بازدید : 63 یکشنبه 05 شهریور 1396






متن آهنگ مستان همای

نه از افسانه می ترسم نه از شیطان
نه از کفر و نه از ایمان
نه از آتش نه از حرمان
نه از فردا نه از مردن
نه از پیمانه می خوردن

خدا را می شناسم از شما بهتر
شما را از خدا بهتر

خدا از هرچه پنداری جدا باشد
خدا هرگز نمی خواهد خدا باشد
نمی خواهد خدا بازیچۀ دست شما باشد
که او هرگز نمی خواهد چنین آیینه ای وحشت نما باشد

هراس از وی ندارم من


هراسی را از این اندیشه ها در پی ندارم من

خدایا بیم از آن دارم
مبادا رهگذاری را بیازارم

نه جنگی با کسی دارم نه کس با من
بگو موسی پریشان تر تویی یا من

نه از افسانه می ترسم نه از شیطان
نه از کفر و نه از ایمان
نه از آتش نه از حرمان
نه از فردا نه از مردن
نه از پیمانه می خوردن

خدا را می شناسم از شما بهتر
شما را از خدا بهتر

خدا را می شناسم از شما بهتر
شما را از خدا بهتر....


http://musicdlmatn.mihanblog.com








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو