loading...

نایس موزیک

متن آهنگ من عاشق اینم مهدی اسدی طاها ───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── در لعل لبت؛ قند و عسل کرده ای پنهان●♪♫دیوانه ی دُردانه ی دیوانه پسندان!●♪♫دیوانه شدم؛ بس که تو دل میبری ای یار!●♪♫از گوشه ی چشمِ تو؛ غزل می چکد ا

حسین بازدید : 63 پنجشنبه 13 تیر 1398

متن آهنگ من عاشق اینم مهدی اسدی طاها

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

در لعل لبت؛ قند و عسل کرده ای پنهان●♪♫
دیوانه ی دُردانه ی دیوانه پسندان!●♪♫
دیوانه شدم؛ بس که تو دل میبری ای یار!●♪♫
از گوشه ی چشمِ تو؛ غزل می چکد انگار●♪♫
من عاشق اینم؛ عشقوُ با تو ببینم…●♪♫
زیباتر از این چیست؛ در قلبِ تو بنشینم؟●♪♫
ویران شده ام تا؛ با دستِ تو بنا شم●♪♫

 

ملودی : فرزین کاتب ، سعید سام

 

شعر : متین غضنفری
من عاشق اینم؛ مستِ روی تو باشم●♪♫
من عاشق اینم؛ عشقوُ با تو ببینم…●♪♫
زیباتر از این چیست؛ در قلبِ تو بنشینم؟●♪♫
ویران شده ام تا؛ با دستِ تو بنا شم●♪♫
من عاشق اینم؛ مستِ روی تو باشم●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

https://music-fa.com







برچسب ها متن آهنگ من عاشق اینم مهدی اسدی طاها کد آهنگ پیشواز من عاشق اینم مهدی اسدی طاها همراه اول تکست اهنگ من عاشق اینم مهدی اسدی طاها دانلود آهنگ من عاشق اینم مهدی اسدی طاها کد آهنگ پیشواز من عاشق اینم مهدی اسدی طاها ایرانسل متن آهنگ تکست آهنگ من عاشق اینم مهدی اسدی طاها متن ترانه من عاشق اینم مهدی اسدی طاها شعر اهنگ من عاشق اینم مهدی اسدی طاها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو