loading...

نایس موزیک

به نام دختر دل به نام دختر دل آخر دلم شده اسیر به نام دختر دل آخر دلم شده اسیر دهقان عاشقم من دهقان عاشق پیر کنج دلم اسیرم اسیر ناز چشماش خدا به من ببخشش از من نگیر چشماش خدا به من ببخشش از من ن

حسین بازدید : 29 سه شنبه 28 مرداد 1399

به نام دختر دل به نام دختر دل

آخر دلم شده اسیر

به نام دختر دل آخر دلم شده اسیر

دهقان عاشقم من دهقان عاشق پیر

کنج دلم اسیرم اسیر ناز چشماش

خدا به من ببخشش از من نگیر چشماش

خدا به من ببخشش از من نگیر چشماش

منم دهقان عاشق صد دل شدم بیقرار

یه دل دارم تو دنیام اونم شده گرفتار

از مال دنیا فقط یه داسی دارم و بس

تنهاو گل شکسته موندم بی یارو بی کس

به نام دختر دل به نام دختر دل

آخر دلم شده اسیر

دهقان عاشقم من دهقان عاشق پیر

دهقان عاشقم من دهقان عاشق پیر

کنج دلم اسیرم اسیر ناز چشماش

خدا به من ببخشش از نگیر چشماش

منم دهقان عاشق صد دل شدم بیقرار

دانلود آهنگ منم دهقان عاشق صد دل شدم بیقرار از مرتضی جوان

یه دل دارم تو دنیام اونم شده گرفتار

از مال دنیا فقط یه داسی دارم و بس

تنهاو دل شکسته موندم بی یارو بی کس

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو