loading...

نایس موزیک

فکر میکردم فرق داشتی همه رو من نقطه ضعف داشتی ندیده بودمت اصلا کاشکی تو این دیوونه رو از من ساختی من میرم یه جوری که پیدام نمیکنی دیگه ام شنیدی چه حرفایی پشت سرت میگن چشمامو بستم رو هرچی از تو د

حسین بازدید : 23 سه شنبه 21 مرداد 1399

فکر میکردم فرق داشتی
همه رو من نقطه ضعف داشتی

ندیده بودمت اصلا کاشکی
تو این دیوونه رو از من ساختی

من میرم یه جوری که پیدام نمیکنی دیگه ام
شنیدی چه حرفایی پشت سرت میگن
چشمامو بستم رو هرچی از تو دیدم

منی که با عشق اومدم همیشه دنبال تو
من چقدر خراب شدم که خوب بشه حال تو

ببین چیکار کردی خوب بلدی کارتو
ته این بازی رسید خدا نگهدار تو

تکست آهنگ خراب کردی آرن

میگی فقط عادته دل کندن از من برات خیلی راحته
زدی خراب کردی هرچی ساختمش

فکر کردی دورت همیشه پر آدمه
بگو چی شد آخرش نظرات

منی که با عشق اومدم همیشه دنبال تو
من چقدر خراب شدم که خوب بشه حال تو

ببین چیکار کردی خوب بلدی کارتو
ته این بازی رسید خدا نگهدار تو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو