loading...

نایس موزیک

آرزوی من تو بودی چی شد یه دفعه بد شدی آرزوی من تو بودی چی شـــد؟ یه دفعه بد شدی ببینم رفتی به کجا ؟ بد شدنو بلد شدی اون اولا چشمه بودی زلال و پاک و مهربون حالا واسه عاشقیمون شدی یه سد ناتموم بسه

حسین بازدید : 11 یکشنبه 13 مهر 1399

آرزوی من تو بودی چی شد یه دفعه بد شدی

آرزوی من تو بودی چی شـــد؟ یه دفعه بد شدی

ببینم رفتی به کجا ؟ بد شدنو بلد شدی

اون اولا چشمه بودی زلال و پاک و مهربون

حالا واسه عاشقیمون شدی یه سد ناتموم

بسه بسه دیگه برو دیگه نمیخوامت تو رو

نگی به جون من قسم نگی برات دلواپسم

برو از این خونه برو از دل و کاشونه برو

برو یه جای دور و دور یه جای دور و بی عبور

دیگه باهات کار ندارم برو با هرکی میدونی

دیگه باهات کار ندارم برو با هرکی میدونی

هرچی داری ازم بگیر حتی گلای شمعدونی

هرچی داری ازم بگیر حتی گلای شمعدونی

اون اولا چشمه بودی زلال و پاک و مهربون

حالا واسه عاشقیمون شدی یه سد ناتموم

حالا واسه عاشقیمون شدی یه سد ناتموم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو