loading...

نایس موزیک

تمام عاشقای جهان نمیرسن به گردمان هیچکی دیه عین ما نیست عاشق باشن تا پای جان من تو یه روحیم گلم ولی نشستیم تو دو جان پیدا نمیشه عین ما نه رو زمین نه آسمان ولی تو بی وفا شدی دیه باهام راه نمیایی

حسین بازدید : 69 شنبه 14 تیر 1399

تمام عاشقای جهان نمیرسن به گردمان

هیچکی دیه عین ما نیست

عاشق باشن تا پای جان

من تو یه روحیم گلم ولی نشستیم تو دو جان

پیدا نمیشه عین ما نه رو زمین نه آسمان

ولی تو بی وفا شدی دیه باهام راه نمیایی

تازگیا مثله قدیم منو تو انگار نمیخوای

تا که میام پشت خطی گوشیو رد میکنی

دوباره من قاطی میشم حال منو بد میکنی

برارگت تازگیا هی سر شر داره با ما

میگه بشم نبینمت تو ای کوچه دیگه نیا

هیچی نمیگم من بشش میگم شاید کوتاه بیاد

حرمتشه خیلی دارم فقط بخاطر شما

دانلود آهنگ تمام عاشقای جهان نمیرسن به گردمان از علیرضا فرهادی

بخواطرت هرچی بگی از سر راه برمیدارم

هرکی که ادعاش بیاد اونه سر جاش میزارم

تمام دنیا یه طرف تو یه طرف ای چشگم

ای یار خوشگل سفید ابرو کمان مو مش گم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو