loading...

نایس موزیک

,    متن اهنگ دور بشه از تو چشای بد,    از تو دور بمونه چشای بد,    متن اهنگ الهی کور بشه نبینه عشق بین مارو,    متن اهنگ غمت نباشه من عاشقت

حسین بازدید : 11 دوشنبه 09 تیر 1399


,    متن اهنگ دور بشه از تو چشای بد
,    از تو دور بمونه چشای بد
,    متن اهنگ الهی کور بشه نبینه عشق بین مارو
,    متن اهنگ غمت نباشه من عاشقتم
,    اهنگ چشمای تو منو برد تا عشق
,    متن آهنگ غمت نباشه من عاشقتم از سراب
,    اهنگ دلم میخواد برم یه جایی که هیچکس نباشه
,    متن اهنگ الهی کور بشه هرکی نبینه عشق میون مارو
,    اهنگ غمت نباشه من عاشقتم ریمیکس
,    متن آهنگ







برچسب ها متن اهنگ دور بشه از تو چشای بد از تو دور بمونه چشای بد متن اهنگ الهی کور بشه نبینه عشق بین مارو متن اهنگ غمت نباشه من عاشقتم اهنگ چشمای تو منو برد تا عشق متن آهنگ غمت نباشه من عاشقتم از سراب اهنگ دلم میخواد برم یه جایی که هیچکس نباشه متن اهنگ الهی کور بشه هرکی نبینه عشق میون مارو اهنگ غمت نباشه من عاشقتم ریمیکس متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو