loading...

نایس موزیک

جناب سروان ولم کن ای وقت شو کمینم آمدم روی دیوار عشقگم ببینم مه دزد نیستم به ملا نه آمدم زید بازی به خاطر عاشقی کی رفته پیش قاضی دزد او ور دیواره دل منه دزدیده زده تو گوش دلم دیه پسش نمیده خانه

حسین بازدید : 851 سه شنبه 20 خرداد 1399

جناب سروان ولم کن ای وقت شو کمینم

آمدم روی دیوار عشقگم ببینم

مه دزد نیستم به ملا نه آمدم زید بازی

به خاطر عاشقی کی رفته پیش قاضی

دزد او ور دیواره دل منه دزدیده

زده تو گوش دلم دیه پسش نمیده

خانه روی نکردم دزد دلم نخوانه

اونی که تو این خانس درد منه میدانه

ماشینای گشتی انگار ردیاب گذاشتن رو من

تا پامه کج میزارم تصویرم زومه زومه

تا پامه کج میزارم تصویرم زومه زومه

نیمه شومه رو دیوار تو تو حیاط خانه

دانلود آهنگ جناب سروان ولم کن از مهدی نوروزی

همه ماشینای گشتی منو کردن نشانه

خانه روی نکردم دزد دلم نخوانه

اونی که تو این خانس درد منه میدانه

ماشینای گشتی انگار ردیاب گذاشتن رو من

تا پامه کج میزارم تصویرم زومه زومه

تا پامه کج میزارم تصویرم زومه زومه

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو