loading...

نایس موزیک

همراه با متن آهنگ : آهای مردم دلم دریای درده آهای مردم دلم دریای درده دوتارم تو دلش آشوبه امشب خبر دادن که یاروم توی ابره اگه تا صبح نمیرم خوبه امشب خبر دادن که دلبر بی وفا بود چپ افتاده با بخش

حسین بازدید : 21 چهارشنبه 14 خرداد 1399

همراه با متن آهنگ :

آهای مردم دلم دریای درده

آهای مردم دلم دریای درده

دوتارم تو دلش آشوبه امشب

خبر دادن که یاروم توی ابره

اگه تا صبح نمیرم خوبه امشب

خبر دادن که دلبر بی وفا بود

چپ افتاده با بخشی تو زمونه

آهای مردم چرا پس عاشقم کرد

اگه میخواست بره با مو نمونه

آهای مردم چرا پس عاشقم کرد

اگه میخواست بره با مو نمونه

دلم طاقت بیار اون خوبه حالش

که بدجوری دل بخشی گرفته

آهای مردم برید پیش عزیزم

بپرسید اون دلش از چی گرفته

بپرسید پیش کی بوده حواسش

بگید دل سنگ کجا گذاشتی رفتی

کی یادت داده اینجور بازیا رو

دانلود آهنگ دلم طاقت بیار اون خوبه حالش از مرتضی محمدزاده

منو زجرم نده هفت روز هفته

دلم طاقت بیار اون خوبه حالش

منو زجرم نده هفت روز هفته

شبیح من یه عاشق بودم اونم

شاید عاشق شده با عشق رفته

شبیح من یه عاشق بودم اونم

شاید عاشق شده با عشق رفته

دلوم طاقت بیار اون خوبه حالش

دانلود آهنگ آهای مردم بگین بارون نباره

منو زجرم نده هفت روز هفته

شاید عاشق شده با عشق رفته

بذارید واستون از غم بخونم

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو