loading...

نایس موزیک

خودت میدونی که من دوست دارم خودت میدونی که من تورو میخوام نگی بی حیا حلا که دوست دارم کجا رفته اون شرمو حیا بگو کی شبها حالا لالایی میخونه دوست دخترا نمیخوام گریه کنم گریه امونم نمیده نمیخوام بغض

حسین بازدید : 23 چهارشنبه 14 خرداد 1399

خودت میدونی که من دوست دارم

خودت میدونی که من تورو میخوام نگی بی حیا

حلا که دوست دارم کجا رفته اون شرمو حیا

بگو کی شبها حالا لالایی میخونه دوست دخترا

نمیخوام گریه کنم گریه امونم نمیده

نمیخوام بغض کنم گریه صبویی نمیده

دلمو شکوندی و رفتی با اون غریبه دیگه

منم دارم خدایی حتما جوابتو میده

نمیگم قلب منو شکوندی و رفتی دیگه

نمیگم دروغ میگی آخه چشات اینو نمیگه

نمیخوام گریه کنم گریه امونم نمیده

نمیخوام بغض کنم گریه صبویی نمیده

نمیخوام گریه کنم گریه امونم نمیده

نمیخوام بغض کنم گریه صبویی نمیده

دانلود آهنگ خودت میدونی که من دوست دارم از جواد آبادیان

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ خودت میدونی که من دوست دارم از جواد آبادیان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو