loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از مصطفی حاجت پور بنام دیوونه جان دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ موزیک : احسان جعفری / میکس و مسترینگ : فرشاد کیانی Downloa

حسین بازدید : 27 پنجشنبه 01 خرداد 1399

دانلود آهنگ مصطفی حاجت پور بنام دیوونه جان

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از مصطفی حاجت پور بنام دیوونه جان

دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ

موزیک : احسان جعفری / میکس و مسترینگ : فرشاد کیانی
Download Song By Mostafa Hajatpour - Divoone Jan

***

متن آهنگ دیوونه جان از مصطفی حاجت

***

این سینه مالتو بُغضای هر شبت 
یک لحضه مالتو یک عمر مال من

 

حس میکنم تویی اونی که جا گذاشت

رده خودش رو تو فنجون فال من

این سینه مالتو بُغضاتو واسه چی

گم کردی توی اون آرایش غلیظ

موهاتو بعد از این بی حوصله نباف

اونا رو واسه من رو شونه هات بریز

بحث رو عوض نکن دیوونه جان ببین

از تو نخواسته دل چیزی به غیر این

من عاشقت شدم بی حرف و حاشیه

چون بار اوله تو عشق ناشیه

بحث و عوض نکن دیوونه جان ببین

از تو نخواسته دل چیزی به غیر این

من عاشقت شدم بی حرف و حاشیه

چون بار اوله تو عشق ناشیه

اونقدر واسه تو تکرار میکنم

تا باورت بشه دل روی حرفشه

تو قهر میکنی اما محاله که

احساس من بتو یک ذره کم بشه 

هرکس ندونه تو میدونی واسه چی

قلبم برای تو این جوری میزنه

اینکه چرا فقط رنگی که دوست داری

رنگ همیشگی پیراهن منه 

بحث و عوض نکن دیوونه جان ببین

از تو نخواسته دل چیزی به غیر این

من عاشقت شدم بی حرف و حاشیه

چون بار اوله تو عشق ناشیه

***

دانلود با کیفیت 320

حجم :10.14MB

دانلود با کیفیت 128

حجم :4.09MB

***







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو