loading...

نایس موزیک

توی ایستگاه روی نیمکت منتظر قطارِ تهرون توی فکرم آرزوهام گاهی گریون گاهی خندون زندگی بدون غم هاش یه خیاله یه خیاله غم و شادی واسه پرواز دوتا باله دوتا باله به خودم میگم که افشین زندگی شاید همینه گاه

حسین بازدید : 19 سه شنبه 23 اردیبهشت 1399

توی ایستگاه روی نیمکت منتظر قطارِ تهرون
توی فکرم آرزوهام گاهی گریون گاهی خندون

زندگی بدون غم هاش یه خیاله یه خیاله
غم و شادی واسه پرواز دوتا باله دوتا باله

به خودم میگم که افشین زندگی شاید همینه
گاهی سخت و گاهی آسون توو شب قطارِ تهرون

زندگی بدون غم هاش یه خیاله یه خیاله
غم و شادی واسه پرواز دوتا باله دوتا باله

 

 

من واسه حس زنده بودن بلیت سفر خریدم
توو تابستون و زمستون پی رویاهام دویدم

من واسه ی بلند پریدن نچیدم بال و پرم رو
برای زندگی کردن گوش دادم حرف دلم رو

زندگی بدون غم هاش یه خیاله یه خیاله
غم و شادی واسه پرواز دوتا باله دوتا باله

زندگی بدون غم هاش یه خیاله یه خیاله
غم و شادی واسه پرواز دوتا باله دوتا باله

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو