loading...

نایس موزیک

  ضربان قلب من به عشق تو تند میزنه عاشق چشم سیاتم که به من زل میزنه گل عشقم تو شدی از تو میخونم عزیزم تو که نیستی خونه ی قلبمو غم در میزنه تو صدام کن که صدات قلبمو آروم میکنه تو که باشی خند

حسین بازدید : 43 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399

 

ضربان قلب من به عشق تو تند میزنه

عاشق چشم سیاتم که به من زل میزنه

گل عشقم تو شدی از تو میخونم عزیزم

تو که نیستی خونه ی قلبمو غم در میزنه

تو صدام کن که صدات قلبمو آروم میکنه

تو که باشی خنده هات رفتنو آسون میکنه

تو صدام کن که صدات قلبمو آروم میکنه

تو که باشی خنده هات رفتنو آسون میکنه

دانلود آهنگ ضربان قلب من (عاشم من گریه بس کن) از حسین رضایی

عاشم من گریه بس کن که نمیخوام اشکاتو ببینم

عاشم من حسم اینه تو نباشی از دوری تو میمیرم

میدونی دوست دارم امروزو فردا میکنی

میدونی دوست دارم این پا اون پا میکنی

همی شهر میدونن عاشقتم دوست دارم

نمیدونم که چرا عشقمو حاشا میکنی

تو صدام کن که صدات قلبمو آروم میکنه

تو که باشی خنده هات رفتنو آسون میکنه

تو صدام کن که صدات قلبمو آروم میکنه

تو که باشی خنده هات رفتنو آسون میکنه

عاشم من گریه بس کن که نمیخوام اشکاتو ببینم

عاشم من حسم اینه تو نباشی عزیزم بی تو میمیرم

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو