loading...

نایس موزیک

تقدیرم یه روزی با عشق تو گره خورد تقدیرم یه روزی با عشق تو گره خورد دل منو اون چشمایه قهوی رنگ تو برد دل منو اون چشمایه قهوی رنگ تو برد با همه وجودم من عاشق تو بودم با همه وجودم من عاشق تو بودم

حسین بازدید : 79 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399

تقدیرم یه روزی با عشق تو گره خورد

تقدیرم یه روزی با عشق تو گره خورد

دل منو اون چشمایه قهوی رنگ تو برد

دل منو اون چشمایه قهوی رنگ تو برد

با همه وجودم من عاشق تو بودم

با همه وجودم من عاشق تو بودم

آهنگمو به ییاد اون روزامون سرودم

آهنگمو به ییاد اون روزامون سرودم

این چه سرنوشته خدایا کی نوشته

دانلود آهنگ تقدیرم یه روزی با عشق تو گره خورد از مهدی نوروزی

 

سهمم و اون جدایی بعد یه عمری عشقه

این چه سرنوشته خدایا کی نوشته

سهمم و اون جدایی بعد یه عمری عشقه

بیا عشق من باش تا دستاتو بگیرم

بدون چشمای تو دق میکنم میمیرم

اشک چشمای من تموم نمیشه بی تو

رفیق روز شادی به دام غم اسیرم

هوای خونه بی تو گرفته مثل حالم

عشق من نباشی تموم عمرو سالم

این چه سرنوشته خدایا کی نوشته

سهمم و اون جدایی بعد یه عمری عشقه

این چه سرنوشته خدایا کی نوشته

سهمم و اون جدایی بعد یه عمری عشقه

قدیرم یه روزی با عشق تو گره خورد

تقدیرم یه روزی با عشق تو گره خورد

دل منو اون چشمایه قهوی رنگ تو برد

دل منو اون چشمایه قهوی رنگ تو برد

با همه وجودم من عاشق تو بودم

با همه وجودم من عاشق تو بودم

آهنگمو به ییاد اون روزامون سرودم

آهنگمو به ییاد اون روزامون سرودم

این چه سرنوشته خدایا کی نوشته

سهمم و اون جدایی بعد یه عمری عشقه

این چه سرنوشته خدایا کی نوشته

سهمم و اون جدایی بعد یه عمری عشقه

دانلود آهنگ با کیفیت







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو