loading...

نایس موزیک

میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو دل بیقراره امشو ز دوری دلبر جان حالم خرابه امشو ز دوری دلبر جان حالم خرابه امشو قدش بلنده یاروم امشو دور از دیارم قدش بلنده

حسین بازدید : 59 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399

میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو

میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو

دل بیقراره امشو ز دوری دلبر جان حالم خرابه امشو

ز دوری دلبر جان حالم خرابه امشو

قدش بلنده یاروم امشو دور از دیارم

قدش بلنده یاروم امشو دور از دیارم

قدش بلنده یاروم امشو دور از دیارم

 

نم نم بارونه تو کوچه خیابونه

نم نم بارونه تو کوچه خیابونه

یارم ندیدم دارم میشم دیوونه

یارم ندیدم دارم میشم دیوونه

نم نم بارونه تو کوچه خیابونه

نم نم بارونه تو کوچه خیابونه

یارم ندیدم دارم میشم دیوونه

وای یارم ندیدم دارم میشم دیوونه

نم نم بارونه تو کوچه خیابونه

نم نم بارونه تو کوچه خیابونه

یارم ندیدم دارم میشم دیوونه

وای یارم ندیدم دارم میشم دیوونه

شو سلام روزم سلام

شو سلام روزم سلام خونه دختر دار

های خونه دختر دار

دخترت به ما بده گشتم گرفتار

رحمی بکن به حالم خدا میدونی بی حالم

رحمی بکن به حالم خدا میدونی بی حالم

اسیرم کرده عشق تو جامی بده به دستم

اسیرم کرده عشق تو جامی بده به دستم

قربان ابروی تو کج میکنی بر رویم

قربان ابروی تو کج میکنی بر رویم

شدم دیوانه ای خدا حالم خرابم جوونم

شدم دیوانت ای خدا حالم خرابم جوونم

قربان ابروی تو کج میکنی بر رویم

نم نم بارونه تو کوچه خیابونه

نم نم بارونه تو کوچه خیابونه

یارم ندیدم دارم میشم دیوونه

وای یارم ندیدم دارم میشم دیوونه

وای نم نم بارونه تو کوچه خیابونه

وای نم نم بارونه تو کوچه خیابونه

وای یارم ندیدم دارم میشم دیوونه

وای یارم ندیدم دارم میشم دیوونه

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود آهنگ میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو حسین عامری دانلود ریمیکس میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو حسین عامری دانلود اهنگ قدیمی میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو حسین عامری دانلود آهنگ جدید میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو حسین عامری با لینک مستقیم کد پیشواز همراه اول میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو حسین عامری دانلود آهنگ محلی تکست آهنگ میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو حسین عامری میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو حسین عامری کد پیشواز ایرانسل میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو حسین عامری دانلود آهنگ جدید میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو حسین عامری دانلود آهنگ زیبای میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو حسین عامری کد آهنگ پیشواز میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو حسین عامری متن آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ Download music کد پیشواز آهنگ میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو حسین عامری دانلود آهنگ mp3 میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو حسین عامری دانلود آهنگ بیکلام میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو حسین عامری متن آهنگ میرم به لامرد امشو یاروم ببینم امشو حسین عامری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو