loading...

نایس موزیک

به تو قول میدم که هرلحظه ای مسیر دلم با تو یکی بشه اگه که نباشی با بغض دلم همه آسمون گیر تاریکیشه به تو قول میدم پناهت باشم همیشه واسه دیدنت دیر نشه یه عمر بشینم تو اوج سکوت نگاهت کنم تا دلم سی

حسین بازدید : 36 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399

به تو قول میدم که هرلحظه ای

مسیر دلم با تو یکی بشه

اگه که نباشی با بغض دلم

همه آسمون گیر تاریکیشه

به تو قول میدم پناهت باشم

همیشه واسه دیدنت دیر نشه

یه عمر بشینم تو اوج سکوت

نگاهت کنم تا دلم سیر بشه

http://nakaaman.ir/

بهت قول میدم واسه عشقمون

من هر روز و هر شب دعا میکنم

تو به خط عشق معنا بده

من عشقو بازم صدا میکنم

به تو قول میدم کنارت باشم

بزار تا گره از موهات وا کنم

بذار حلقه حلقه کنم موهاتو

بذار با نگاه تو پرواز کنم

بهت قول میدم واسه عشقمون

من هر روز و هر شب دعا میکنم

تو به خط عشق معنا بده

من عشقو بازم صدا میکنم

دانلود آهنگ







برچسب ها کد آهنگ پیشواز بهت قول میدم واسه عشقمون از رضا مریدی دانلود آهنگ بیکلام بهت قول میدم واسه عشقمون از رضا مریدی متن آهنگ بهت قول میدم واسه عشقمون از رضا مریدی دانلود آهنگ زیبای بهت قول میدم واسه عشقمون از رضا مریدی بهت قول میدم واسه عشقمون از رضا مریدی کد پیشواز آهنگ بهت قول میدم واسه عشقمون از رضا مریدی دانلود آهنگ جدید بهت قول میدم واسه عشقمون از رضا مریدی دانلود آهنگ محلی کد پیشواز ایرانسل بهت قول میدم واسه عشقمون از رضا مریدی کد پیشواز همراه اول بهت قول میدم واسه عشقمون از رضا مریدی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید بهت قول میدم واسه عشقمون از رضا مریدی با لینک مستقیم دانلود آهنگ mp3 بهت قول میدم واسه عشقمون از رضا مریدی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ بهت قول میدم واسه عشقمون از رضا مریدی دانلود ریمیکس بهت قول میدم واسه عشقمون از رضا مریدی دانلود آهنگ Download music تکست آهنگ بهت قول میدم واسه عشقمون از رضا مریدی دانلود اهنگ قدیمی بهت قول میدم واسه عشقمون از رضا مریدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو