loading...

نایس موزیک

  شبا پست شبانه مرخصی بهانه بی تو ای یار من دنیا زندانه بی تو ای یار من دنیا زندانه شبا پست شبانه مرخصی بهانه بی تو ای یار من دنیا زندانه بی تو ای یار من دنیا زندانه ۱۸ هجده سالم شده وقتش

حسین بازدید : 21 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399

 

شبا پست شبانه مرخصی بهانه

بی تو ای یار من دنیا زندانه

بی تو ای یار من دنیا زندانه

شبا پست شبانه مرخصی بهانه

بی تو ای یار من دنیا زندانه

بی تو ای یار من دنیا زندانه

۱۸ هجده سالم شده وقتش رسیده

 

خدا سربازی درده وقت رفتن شده دیار غربت خدا قسمته منه

سربازی درد و یه گل کاغذ

خدا سربازی سخته

سرسپردن به این کار مقدس خدا قسمت مرده

دانلود آهنگ هجده سالم شده وقتش رسیده حسین عامری

شبا پست شبانه منو اشکای باهام

شبا پست شبانه منو اشکای باهام

دلوم ای یار دوره کرده نشانه

دلوم ای یار دوره کرده نشانه

شبا پست شبانه مرخصی بهانه

بی تو ای یار من دنیا زندانه

بی تو ای یار من دنیا زندانه

شبا پست شبانه منو اشکای باهام

شبا پست شبانه منو اشکای باهام

شبا پست شبانه مرخصی بهانه

بی تو ای یار من دنیا زندانه

بی تو ای یار من دنیا زندانه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو