loading...

نایس موزیک

  Lyrics Music Mojtaba Shahali Bi Rahm   ترانه و شعر آهنگ بی رحم مجتبی شاه علی جای من خالی نیست تو دلت میدونم ولی باز دیوونت تا ابد میمونم نمیگیری دیگه میدونم دستامو میریو بعد از تو ب

حسین بازدید : 19 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399

 

Lyrics Music Mojtaba Shahali Bi Rahm

متن آهنگ بی رحم مجتبی شاه علی

 

ترانه و شعر آهنگ بی رحم مجتبی شاه علی

جای من خالی نیست تو دلت میدونم
ولی باز دیوونت تا ابد میمونم

نمیگیری دیگه میدونم دستامو
میریو بعد از تو با خودم تنهامو

غم تو دنیامو میریو میگیره
خاطراتم آسون از تو ذهنت میره

 

واسه من تو قلبت جایی میدونم نیست
یه نگاه نازت دیگه دیوونم نیست

تکست آهنگ بی رحم مجتبی شاه علی

دلت پر کرده یکی دیگه جامو
دوست نداری دیگه مثل قبل چشمامو

رفتی اما بازم عاشقت میمونم
جای من خالی نیست تو دلت میدونم

حالمو میفهمه ولی باز بیرحمه
دلم از احساسش از دلش بی سهمه

جای من خالی نیست تو دلت میدونم
ولی باز دیوونت تا ابد میمونم

نمیگیری دیگه میدونم دستامو
میریو بعد از تو با خودم تنهامو

غم تو دنیامو میریو میگیره
خاطراتم آسون از تو ذهنت میره

واسه من تو قلبت جایی میدونم نیست
یه نگاه نازت دیگه دیوونم نیست

دلت پر کرده یکی دیگه جامو
دوست نداری دیگه مثل قبل چشمامو

رفتی اما بازم عاشقت میمونم
جای من خالی نیست تو دلت میدونم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو