loading...

نایس موزیک

متن آهنگ جدید احمد سعیدی با نام ته این جاده ته این جاده بن بسته من و تو پیش هم سردیم داریم واسه نبود هم با هر احساسی میجنگیم میخوایم باور کنیم هستیم ولی انگار نمیتونیم میدونیم بعد یه مدت کنار هم نمی

حسین بازدید : 37 یکشنبه 14 اردیبهشت 1399

متن آهنگ جدید احمد سعیدی با نام ته این جاده


ته این جاده بن بسته من و تو پیش هم سردیم
داریم واسه نبود هم با هر احساسی میجنگیم
میخوایم باور کنیم هستیم ولی انگار نمیتونیم
میدونیم بعد یه مدت کنار هم نمی مونیم
چقدر مونده به دل کندن از این روزای تنهایی
من و تو هر دو میرنجیم از این احساس اجباری
شاید باید بدون هم توی رویای هم باشیم

 

شاید بهتره بعد از این یه عشق بی اثر باشیم
♫♫♫♫
ته این جاده بن بسته من و تو پیش هم سردیم
داریم واسه نبود هم با هر احساسی میجنگیم
میخوایم باور کنیم هستیم ولی انگار نمیتونیم
میدونیم بعد یه مدت کنار هم نمی مونیم
چقدر مونده به دل کندن از این روزای تنهایی
من و تو هر دو میرنجیم از این احساس اجباری
شاید باید بدون هم توی رویای هم باشیم
شاید بهتره بعد از این یه عشق بی اثر باشیم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو