loading...

نایس موزیک

ترجمه آهنگ یوخ حیاتیم یوخ پرویز بولبول : تو اگر باشی هرچیزی واسم خوبه تو اگر نباشی همه چی واسم پوچه تو اگر باشی هرچیزی واسم خوبه تو اگه نباشی همه چی واسم پوچه تو منو رها نکن عریزم به دیگرون نفروش منو

حسین بازدید : 33 شنبه 13 اردیبهشت 1399

ترجمه آهنگ یوخ حیاتیم یوخ پرویز بولبول :
تو اگر باشی هرچیزی واسم خوبه تو اگر نباشی همه چی واسم پوچه
تو اگر باشی هرچیزی واسم خوبه تو اگه نباشی همه چی واسم پوچه
تو منو رها نکن عریزم به دیگرون نفروش منو گول نزنی عزیزم
این حرفایی چیه میزنی آخه گوش به این حرفا نباشه دست از عشقت برندار
از من دست میکشی نه زندگی من نه یوخ حیاتیم یوخ
از دوست داشتنم دست میکشی نه زثدگی من نه یوخ حیاتیم یوخ
دستامو میگیری بیا زندگی من بیا
به دیگرون میفروشم نه زندگی من نه یوخ حیاتیم یوخ

 

دانلود آهنگ پرویز بولبول بنام یوخ حیاتیم یوخ

من به قول بده که تنها نمیزاری ببرام قسم بخور که هیچوقت نمیری
اگه به زیر حرفت بزنی و کس دیگرو دوست داشته باشی اون روز مرگ منو میبینی
تا زمان مرگم همچین چیزی نمییینی بی تو نمیتونم باشم
از من دست میشکی نه زندگی من نه یوخ حیاتیم یوخ
از دوست داشتتم دست میکشی نه زندگی من نه یوخ حیاتیم یوخ
دستامو میگیری بیا زندگی من بیا یوخ حیاتیم یوخ
به دیگرون میفروشم نه زندگی من نه یوخ حیاتیم یوخ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو