loading...

نایس موزیک

    یه گوشه ی این شهر یه قصه ی کوتاه یه کوچه ی بن بست کنار یه ایستگاه تنها تو با من همراه تنها تو با من همراه دردامو گرفتی تا خوب باشه حالم نذاشتی بگیره هوای خیالم دستات آرامشم داد دستات

حسین بازدید : 29 جمعه 12 اردیبهشت 1399

 

 

یه گوشه ی این شهر یه قصه ی کوتاه
یه کوچه ی بن بست کنار یه ایستگاه
تنها تو با من همراه
تنها تو با من همراه

دردامو گرفتی تا خوب باشه حالم
نذاشتی بگیره هوای خیالم
دستات آرامشم داد
دستات آرامشم داد

هیشکی نمیبینه بعد از تو میپاشم
پر میشم از خالی

 

دیگه نمیتونم شکل خودم باشم

آینده مو بی تو ندیده میفروشم
میترسم از دوریت
از اینکه برداری دستاتُ از دوشم

هیشکی نمیبینه بعد از تو میپاشم
پر میشم از خالی
دیگه نمیتونم شکل خودم باشم

آینده مو بی تو ندیده میفروشم
میترسم از دوریت
نرو از آغوشم

♫♫♫
♫♫♫

تکرار اسمته تموم دفترم
این خونه بعد تو میریزه رو سرم
سایه ت کم شه بارون میشم
خاموش میشه آتیشم

هیشکی نمیبینه بعد از تو میپاشم
پر میشم از خالی
دیگه نمیتونم شکل خودم باشم

آینده مو بی تو ندیده میفروشم
میترسم از دوریت
از اینکه برداری دستاتُ از دوشم

هیشکی نمیبینه بعد از تو میپاشم
پر میشم از خالی
دیگه نمیتونم شکل خودم باشم

آینده مو بی تو ندیده میفروشم
میترسم از دوریت
نرو از آغوشم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو