loading...

نایس موزیک

وقتی قلبم بی تو گریونه ابرای غم پربارونه دنیای من دیگه ویرونه ای دل ای دل تنها موندم با دل دل دیوونه دنیا دنیا دنیام مثه زندونه سر راهم نه یک می خونه مونده نه ساقی مونده نه پیمونه مونده از اون

حسین بازدید : 46 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399

وقتی قلبم بی تو گریونه ابرای غم پربارونه
دنیای من دیگه ویرونه ای دل ای دل
تنها موندم با دل دل دیوونه

دنیا دنیا دنیام مثه زندونه

سر راهم نه یک می خونه مونده
نه ساقی مونده نه پیمونه مونده
از اون مرد تو با اون قلب مغرور
یه عاشق با دلی دیوونه مونده

 

عاشق رسوا دیوونه ترینم من
کاشکی بی تو دنیا رو ندیدم من

چقدر دلگیرم از دست زمونه
عجب ظلمی تو کار آسمونه
شبای شهر عاشق بی ستارست
ستاره مال شهر دیگرونه

عاشق رسوا دیوونه ترینم من
کاشکی بی تو دنیارو ندیدم من
ای دل ای دل ای دل دل دیوونه
دنیا دنیا دنیام مثه زندونه
ای دل ای دل ای دل دل دیوونه
دنیا دنیا دنیام مثه زندونه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو