loading...

نایس موزیک

  ♪♪♫♫♪♪♯ روزای سخت نبودن با توخلا امید و تجربه کردمداغ دلم که بی تو تازه میشدهم نفسم شد سایه ی سردم ♪♪♫♫♪♪♯تو رو میدیدم از اون ور ابراکه میخوای سرسری ازمن رد شیآسمونو بی تو خط خطی کردمچجو

حسین بازدید : 33 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399

 

♪♪♫♫♪♪♯

روزای سخت نبودن با تو
خلا امید و تجربه کردم
داغ دلم که بی تو تازه میشد
هم نفسم شد سایه ی سردم ♪♪♫♫♪♪♯
تو رو میدیدم از اون ور ابرا
که میخوای سرسری ازمن رد شی
آسمونو بی تو خط خطی کردم
چجوری میتونی اینقده بد شی

سکوت قلبتو بشکن و برگرد
نذار این فاصله بیشتر از این شه
نمیخوام مثل گذشته که رفتی

 

دوباره آخر قصه همین شه
UpMusicTag دانلود آهنگ محسن یگانه سکوت
روزای سخت نبودن با تو
دور نبودن تو خط کشیدم
تازه میفهمم اشتباهم این بود
چهره عشقمو غلط کشیدم ♪♪♫♫♪♪♯
عشق تو دار و ندار دلم بود
اومدی دارو ندارمو بردی
بیا سکوتتو بشکن و برگرد
که هنوزم تو دل من نمردی
UpMusicTag دانلود آهنگ محسن یگانه سکوت
سکوت قلبتو بشکن و برگرد
نذار این فاصله بیشتر از این شه
نمیخوام مثل گذشته که رفتی
دوباره آخر قصه همین شه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو