loading...

نایس موزیک

آهنگ خدایا مازیار فلاحینگاهم رو به سمت تو شبم آینه ماههدارم نزدیکتر میشم یه کم تا آسمون راههبه دستای نیاز من نگاهی کن از اون بالامن این آرامش محضو به تو مدیون این روزهاخدایا دوستت دارم واسه هرچی که بخ

حسین بازدید : 21 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399

آهنگ خدایا مازیار فلاحی



نگاهم رو به سمت تو شبم آینه ماهه
دارم نزدیکتر میشم یه کم تا آسمون راهه
به دستای نیاز من نگاهی کن از اون بالا
من این آرامش محضو به تو مدیون این روزها
خدایا دوستت دارم واسه هرچی که بخشیدی
همیشه این تو هستی که ازم حالم رو پرسیدی
بازم چشمامو می بندم که خوبی هاتو بشمرم
نمی تونم فقط میگم خدایا دوستت دارم



تو دیدی من خطا کردم دلم گم شد دعا کردم
کمک کن تا نفس مونده به آغوش تو برگردم
تو حتی از خودم بهتر غریبی هامو می شناسی
نمی خوام چتر دنیا رو که تو بارون احساسی

خدایا دوستت دارم واسه هرچی که بخشیدی
همیشه این تو هستی که ازم حالم رو پرسیدی
بازم چشمامو می بندم که خوبی هاتو بشمرم
نمی تونم فقط میگم خدایا دوستت دارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو