loading...

نایس موزیک

آهنگ دلم گرفته مازیار فلاحی» آهنگ ساز : ( مازیار فلاحی )» تنظیم : ( مازیار فلاحی )ای خدای مهربون، دلــــــــم گرفــتـــــــــهبا تو شعرام همگی رنگ بهارهبا تو هیچ چیزی دلم کم نمیارهوقتی نیس

حسین بازدید : 25 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399

آهنگ دلم گرفته مازیار فلاحی


» آهنگ ساز : ( مازیار فلاحی )
» تنظیم : ( مازیار فلاحی )
ای خدای مهربون، دلــــــــم گرفــتـــــــــه

با تو شعرام همگی رنگ بهاره
با تو هیچ چیزی دلم کم نمیاره
وقتی نیستی همه‌چی تیره و تاره
کاش ببخشی تو خطاهامو دوباره

ای خدای مهربون دلم گرفته
از این ابر نیمه‌جون دلم گرفته


از زمین و آسمون دلم گرفته

آخه اشکامو ببین دلم گرفته
تو خطاهامو نبین دلم گرفته
تو ببخش، فقط همین، دلم گرفته

توی لحظه‌های من شیرین‌ترینی
واسه عشق و عاشقی تو بهترینی
کاش همیشه محرم دل تو باشم
تو بزرگی اولین و آخرینی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو