loading...

نایس موزیک

  —–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—– مثل غروبِ دریا ، که همیشِه دلگیره!!!…♯♫♪ قلبَم آرومه ؛ حسِ خوبی دارم!…♯♫♪ وقتی پیشم نباشی ، از زندگی بیزارم!!!…♯♫♪ دستاتو می

حسین بازدید : 35 دوشنبه 01 اردیبهشت 1399

 

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

مثل غروبِ دریا ، که همیشِه دلگیره!!!…♯♫♪

قلبَم آرومه ؛ حسِ خوبی دارم!…♯♫♪

وقتی پیشم نباشی ، از زندگی بیزارم!!!…♯♫♪

دستاتو میگیرم ؛ چِشمامو میبَندم…♯♫♪

تورو میبینَم و بی اراده میخَندم!!…♯♫♪

#شعر : باران بهرامی ♪ تنظیم : رضا پناهی ♪

سرخیِ لَبهات ؛ گرمیِ دَستات…♯♫♪

 

با یه بوسه ، منو تو میریم رویِ ابرا!!…♯♫♪

تورو میخوام ، یه جورِ خاص!!!!…♯♫♪

دانلود آهنگ امو بند تورو میخوام

چشمِ همه ؛ رویِ ماست…♯♫♪

بیا نزدیک تَر ؛ نَزدیک شو بیشتر…♯♫♪

بگو دوسِت دارم و منو حِس کُن عمیق تر…♯♫♪

تو واسه مَن ، واسه تو خوبه حِسم مثلِ تو…♯♫♪

بمون کنارِ من ؛ واسه همیشه…♯♫♪

یه جمله میگم و بس ؛ عشقِت تو دلم نشَست!!!…♯♫♪

هیچکی واسه من ، مثلِ تو نمیشه!!!…♯♫♪

منو حسِت میشم ، عاشِقتر از پیشَم…♯♫♪

دلَم تو احساسِ تو گُم میشه!!…♯♫♪

اینو میخوام ازت ، مالِ من باشی!!…♯♫♪

فقط لحظه هایِ من ، با تو پُر میشه!!!…♯♫♪







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو