loading...

نایس موزیک

,    ,    متن آهنگ دلخورم از سرنوشتی که,    اهنگ دلخورم از سرنوشتی که,    اهنگ جدید احمد صفایی حیف شد,    کی شد که منو تو حرف

حسین بازدید : 42 جمعه 29 فروردین 1399


,   
,    متن آهنگ دلخورم از سرنوشتی که
,    اهنگ دلخورم از سرنوشتی که
,    اهنگ جدید احمد صفایی حیف شد
,    کی شد که منو تو حرف همو بفهمیم
,    احمد صفایی از نگاه تو دارم دور میشم
,    آهنگ دلخورم از سرنوشتی که از احمد صفایی
,    اهنگ احمد صفایی حسرت
,    متن اهنگ احمد صفایی حیف شد
,    متن اهنگ احمد صفایی
,    احمد صفایی لج کردی
,    احمدصفایی حیف شد
,    راه قلبتو با قلبم یکی کن
,    متن اهنگ احمد صفایی خیانت
,    متن آهنگ
,   

از نگاه تو دارم دور میشم غم به جای تو یه دم میاد پیشم تو سرم اینه که بعد تو چی میشم
دلخورم از سرنوشتی که عمر من رفت پای عشقی که قرار نبود سهمِ من بشه

راه قلبتو با قلبِ من یکی کن حاله من بی تو خرابه فکری کن که از تمومه دنیا دست کشیدم
دوری دلخراشه واسم سخته جام تو قلبه تو نباشه اگه نبینمت عمرم آخراشه

تکست آهنگ حیف شد احمد صفایی

کی شد که منو تو حرفِ همو بفهمیم
حیف شد میشد جای غم بگیم بخندیم طی شد نشد به هم دل ببندیم
سرد شد تبِ عشقه منو تو غمت درد شد دله تو مردد شد به سادگی ازم رد شد

راه قلبتو با قلبِ من یکی کن حاله من بی تو خرابه فکری کن که از تمومه دنیا دست کشیدم
دوری دلخراشه واسم سخته جام تو قلبه تو نباشه اگه نبینمت عمرم آخراشه

کی شد که منو تو حرفِ همو بفهمیم
حیف شد میشد جای غم بگیم بخندیم طی شد نشد به هم دل ببندیم
سرد شد تبِ عشقه منو تو غمت درد شد دله تو مردد شد به سادگی ازم رد شد







برچسب ها متن آهنگ دلخورم از سرنوشتی که اهنگ دلخورم از سرنوشتی که اهنگ جدید احمد صفایی حیف شد کی شد که منو تو حرف همو بفهمیم احمد صفایی از نگاه تو دارم دور میشم آهنگ دلخورم از سرنوشتی که از احمد صفایی اهنگ احمد صفایی حسرت متن اهنگ احمد صفایی حیف شد متن اهنگ احمد صفایی احمد صفایی لج کردی احمدصفایی حیف شد راه قلبتو با قلبم یکی کن متن اهنگ احمد صفایی خیانت متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو