loading...

نایس موزیک

,    متن اهنگ من انقدر پای این خونه نشستم,    دانلوداهنگ نارفیق علی عبدالمالکی,    متن آهنگ های علی عبدالمالکی,    متن اهنگ علی عبدالمالکی,&

حسین بازدید : 35 جمعه 29 فروردین 1399


,    متن اهنگ من انقدر پای این خونه نشستم
,    دانلوداهنگ نارفیق علی عبدالمالکی
,    متن آهنگ های علی عبدالمالکی
,    متن اهنگ علی عبدالمالکی
,    ترانه علي عبدالمالكي
,    متن اهنگ علی عبدالمالکی بی معرفت
,    متن اهنگ با من قهر نکن علی عبدالمالکی
,    اهنگ جدید علی عبدالمالکی بی معرفت
,    متن آهنگ جدید علی عبد المالکی اعتراف
,    بی معرفت علی عبدالمالکی
,    فول البوم علی عبدالمالکی
,    متن آهنگ بی معرفت عبدالمالکی 320
,    متن اهنگ علی عبدالمالکی بغض
,    متن آهنگ
,   

متن آهنگ همسایه علی عبدالمالکی

♪♪♫♫♪♪♯

من از خودم بهت دروغ گفتم
شبیه اون که میدیدی نبودم ♪♪
من اون قد بد نبودم با نگاهت
ولی اونی که فهمیدی نبودم نبودم ♪♪
تو با من قهری اما پیش من باش
نزار این خونه رو از هم بپاشیم
من این شب خونه رو تقسیم کردم ♪♪
بزار همسایه همدیگه باشیم
♪♪♫♫♪♪♯ تو با من قهری اما پیش من باش ♪♪♫♫♪♪♯


♪♪♫♫♪♪♯ نزار این خونه رو از هم بپاشیم ♪♪♫♫♪♪♯
من این شب خونه رو تقسیم کردم
بزار همسایه همدیگه باشیم ♪♪
یه وقتایی هوای جاده دارم
ولی چشمات منو محدود کرده ♪♪
منه بد پای خونه نشستم
که آتیشت هوامو دود کرده
تو با من قهری اما پیش من باش ♪♪
نزار این خونه رو از هم بپاشیم
من این شب خونه رو تقسیم کردم
بزار همسایه همدیگه باشیم







برچسب ها متن اهنگ من انقدر پای این خونه نشستم دانلوداهنگ نارفیق علی عبدالمالکی متن آهنگ های علی عبدالمالکی متن اهنگ علی عبدالمالکی ترانه علي عبدالمالكي متن اهنگ علی عبدالمالکی بی معرفت متن اهنگ با من قهر نکن علی عبدالمالکی اهنگ جدید علی عبدالمالکی بی معرفت متن آهنگ جدید علی عبد المالکی اعتراف بی معرفت علی عبدالمالکی فول البوم علی عبدالمالکی متن آهنگ بی معرفت عبدالمالکی 320 متن اهنگ علی عبدالمالکی بغض متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو