loading...

نایس موزیک

,    متن آهنگ پای این همه خاطره بادل خون,    متن اهنگ بهنام بانی نرو از همه خاطره هام,    متن اهنگ بهنام بانی ماه عسل۹۷,    نرو از همه خاطره

حسین بازدید : 25 جمعه 29 فروردین 1399


,    متن آهنگ پای این همه خاطره بادل خون
,    متن اهنگ بهنام بانی نرو از همه خاطره هام
,    متن اهنگ بهنام بانی ماه عسل۹۷
,    نرو از همه خاطره هام ای رویام
,    متن اهنگ نرو از همه خاطره هام ای رویام
,    متن آهنگ ماه عسل بهنام بانی
,    متن آهنگ ای دنیام بهنام بانی
,    مثل ماه عسل میمونی بهنام بانی
,    متن ریمیکس بهنام بانی ماه عسل
,    بهنام بانی پایه این همه خاطره
,    متن آهنگ بهنام بانی ماه من
,    ماه عسل بهنام بانی متن
,    متن آهنگ ماه عسل مثل پرسه تو بارونی
,    متن آهنگ

آهنگ تیتراژ برنامه ماه عسل 97

مثه پرسه تو بارونی مثه حال یه مهمونی مثه ماه عسل میمونی چی بهت بگم از حالم از تو از خودم از خیالم تو که حال منو میدونی پای این همه خاطره با دل خون اگه میشه بمون بری جونمو میبری پشت سرت نرو جون دوتامون از خیال تو دل کندن از تصورشم میمیرم من باور کن نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی

تکست آهنگ بهنام بانی ماه عسل

چه نباشی چه باشی من عاشقتم از من رد شی من عاشقتم حتی بد شی من عاشقتم چه نباشی چه باشی تو باورمی فکر هرشب تو سرمی عشق اول و آخرمی نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی

نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی نرو از همه خاطره هام ای رویام نرو ای همه دنیام من بدون تو تنهام تو که میدونی

ترانه سرا : روزبه بمانی







برچسب ها متن آهنگ پای این همه خاطره بادل خون متن اهنگ بهنام بانی نرو از همه خاطره هام متن اهنگ بهنام بانی ماه عسل۹۷ نرو از همه خاطره هام ای رویام متن اهنگ نرو از همه خاطره هام ای رویام متن آهنگ ماه عسل بهنام بانی متن آهنگ ای دنیام بهنام بانی مثل ماه عسل میمونی بهنام بانی متن ریمیکس بهنام بانی ماه عسل بهنام بانی پایه این همه خاطره متن آهنگ بهنام بانی ماه من ماه عسل بهنام بانی متن متن آهنگ ماه عسل مثل پرسه تو بارونی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو