loading...

نایس موزیک

,    کد پیشواز اهنگ تو دلیل خنده هامی,    کد پیشواز اهنگ محمد نجم تو دنیامی دلیل خنده هامی,    اهنگ تو تو دنیامی دلیل خنده هامی ریمیکس,    ک

حسین بازدید : 556 پنجشنبه 28 فروردین 1399


,    کد پیشواز اهنگ تو دلیل خنده هامی
,    کد پیشواز اهنگ محمد نجم تو دنیامی دلیل خنده هامی
,    اهنگ تو تو دنیامی دلیل خنده هامی ریمیکس
,    کد پیشواز آهنگ توتودنیامی دلیل خنده هامی
,    اهنگ تو تو دنیامی دلیل خنده هامی من روتو حساسم
,    کلیپ تو تو دنیامی دلیل خنده هامی
,    اهنگ تو تو دنیامی ریمیکس
,    کد پیشواز آهنگ تو دنیامی دلیل خنده هامی
,    کد پیشواز ریمیکس آهنگ تو تو دنیامی دلیل خنده هامی
,    آهنگ تو تو دنیامی دلیل خنده هامی من روتو حساسم عزیزم عشق خاصم
,    اهنگ توتودنیامی دلیل خنده هامی
,    کلیپ تو دنیامی دلیل خنده هامی
,    کد پیشواز اهنگ محمد نجم تو دنیامی
,    کد پیشواز آهنگ

 

متن آهنگ تو تو دنیامی دلیل خنده هامی من روتو حساسم محمد نجم

♬♩ تو تو دنیامی ♮♯
♬♩ دلیل خنده هامی ♮♯
♬♩ من رو تو حساسم عزیزم عشق خاصم ♮♯
♬♩ تو تو دنیامی هر لحظه جلو چشمامی ♮♯
♬♩ پس تا همراتم بیا بگو که باهاتم ♮♯
♬♩ کاری میکنم حرف تو باشه ♮♯
♬♩ اخه دل من از خداشه ♮♯
♬♩ ار اره اره از خداشه که عشق تو همراشه ♮♯
♬♩ کاری میکنم حرف تو باشه ♮♯
♬♩ اخه دل من از خداشه ♮♯
♬♩ اره اره اره از خداشه که عشق تو همراشه ♮♯
♬♩ قسم راست من تویی تواسم تو هر دم ورد زبونم ♮♯
♬♩ نرو عشقم نرو عشقم ♮♯
♬♩ نرو بی تو دلم میگیره ♮♯
♬♩ بیا با ما به ازین باش که قلب من پیش تو گیره ♮♯
♬♩ تو توو دنیامی دلیل خنده هامی من رو تو حساسم عزیزم عشق خاصم ♮♯
♬♩ تو تو دنیامی هر لحظه جلو چشمامی ♮♯
♬♩ پس تا همراتم بیا بگو که باهاتم ♮♯
♬♩ کاری میکنم حرف تو باشه ♮♯
♬♩ اخه دل من از خداشه ♮♯
♬♩ اره اره اره از خداشه که عشق تو همراشه ♮♯
♬♩ کاری میکنم حرف تو باشه اخه دل من از خداشه ♮♯
♬♩ اره اره اره از خداشه که عشق تو همراشه ♮♯

 

 

بزودی







برچسب ها کد پیشواز اهنگ تو دلیل خنده هامی کد پیشواز اهنگ محمد نجم تو دنیامی دلیل خنده هامی اهنگ تو تو دنیامی دلیل خنده هامی ریمیکس کد پیشواز آهنگ توتودنیامی دلیل خنده هامی اهنگ تو تو دنیامی دلیل خنده هامی من روتو حساسم کلیپ تو تو دنیامی دلیل خنده هامی اهنگ تو تو دنیامی ریمیکس کد پیشواز آهنگ تو دنیامی دلیل خنده هامی کد پیشواز ریمیکس آهنگ تو تو دنیامی دلیل خنده هامی آهنگ تو تو دنیامی دلیل خنده هامی من روتو حساسم عزیزم عشق خاصم اهنگ توتودنیامی دلیل خنده هامی کلیپ تو دنیامی دلیل خنده هامی کد پیشواز اهنگ محمد نجم تو دنیامی کد پیشواز آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو