loading...

نایس موزیک

  متن آهنگ از این بالا نگاه کردم زمین منو صدا میزد یکی میگفت بپر پایین یکی تو قلبم جا میزد وقت تموم کردن کار شهامت دل بریدن خط کشیدن دور همه به حس پرواز رسیدن  حالا باید چیکار کنم خاطر

حسین بازدید : 37 سه شنبه 26 فروردین 1399

 

متن آهنگ

از این بالا نگاه کردم زمین منو صدا میزد

یکی میگفت بپر پایین یکی تو قلبم جا میزد

وقت تموم کردن کار شهامت دل بریدن

خط کشیدن دور همه به حس پرواز رسیدن

 

حالا باید چیکار کنم خاطره ها رو خط زدم

کاری که اینجا ندارم گذشتنو خوب بلدم

دانلود آهنگ خودکشی ممنوع از محسن چاوشی

برای گریه کردنات یکی دو روزی کافیه

سیاه بپوش برای من اینم برای قافیه

فقط من از اینجا میرم فک نکنـم چیزی بشه

نه آسمون زمین میاد نه ابری بارونی میشه

حرفای آخرو زدم کارو باید تموم کنم

حیفه که این ثانیه رو برای حرف حروم کنم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو