loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ چشمای تو جلیلی,    متن آهنگ چشمای تو سامان جلیلی,    دانلود آهنگ سامان جلیلی چشماتو خوندمو,    دانلود اهنگ سامان جلیلی چشما

حسین بازدید : 152 سه شنبه 26 فروردین 1399


,    دانلود اهنگ چشمای تو جلیلی
,    متن آهنگ چشمای تو سامان جلیلی
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی چشماتو خوندمو
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی چشمای تو مال من بود
,    سامان جلیلی دانلود آهنگ بهونه
,    سامان جلیلی چشمای تو همه چیز منه
,    دانلود آهنگ احساس آواره سامان جلیلی
,    سامان جلیلی جدید
,    اهنگ سامان جلیلی پس من چی
,    آهنگ جدید سامان جلیلی 93
,    سامان جلیلی نازک نارنجی
,    سامان جلیلی عاشقتم
,    سامان جلیلی لجباز
,    دانلود آهنگ
,   

متن آهنگ چشمای تو سامان جلیلی

چشمای تو تو حس و حال خوب من دست داره
نگاه من به سمت چشمای تو بن بست داره
کنار تو هر چی محاله داره ممکن میشه
با بودنت دلخوشیام دوباره مزمن میشه

همیشه از تو دور شدن حالم و ابری کرده
آرامشم به یاد تو همیشه بر میگرده
حرفای تو برای من شنیدنی تر میشه
معجزه حضور تو قابل باور میشه

دانلود آهنگ سامان جلیلی چشمای تو

باور این که با تو باشم منو عاشق کرده
این سرنوشت و بودنت با من موافق کرده
به یاد تو هستم و عشق تو عمیق تر میشه
مسیر من به سمت تو داره دقیق تر میشه

همیشه از تو دور شدن حالم و ابری کرده
آرامشم به یاد تو همیشه بر میگرده
حرفای تو برای من شنیدنی تر میشه
معجزه حضور تو قابل باور میشه

 







برچسب ها دانلود اهنگ چشمای تو جلیلی متن آهنگ چشمای تو سامان جلیلی دانلود آهنگ سامان جلیلی چشماتو خوندمو دانلود اهنگ سامان جلیلی چشمای تو مال من بود سامان جلیلی دانلود آهنگ بهونه سامان جلیلی چشمای تو همه چیز منه دانلود آهنگ احساس آواره سامان جلیلی سامان جلیلی جدید اهنگ سامان جلیلی پس من چی آهنگ جدید سامان جلیلی 93 سامان جلیلی نازک نارنجی سامان جلیلی عاشقتم سامان جلیلی لجباز دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو