loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ بد جوری به تو گیره دلم,    دانلود اهنگ ارشا دلم دلم,    دانلود اهنگ ارشام دلم دلم,    دانلود آهنگ دلم د

حسین بازدید : 43 دوشنبه 25 فروردین 1399



,   
,    دانلود اهنگ بد جوری به تو گیره دلم
,    دانلود اهنگ ارشا دلم دلم
,    دانلود اهنگ ارشام دلم دلم
,    دانلود آهنگ دلم دلم آرشا
,    دانلود اهنگ ارتا دلم دلم کامل
,    دانلود کامل اهنگ دلم دلم از ارشا
,    دانلود اهنگ تا دیدمت افتادم تته پته کامل
,    دانلود اهنگ تا دیدمت افتادم به تته پته
,    دانلود ریمیکس اهنگ ارشا دلم دلم
,    دانلود ریمیکس اهنگ تا دیدمت افتادم به تته پته
,    اهنگ ارشا دلم دلم کامل
,    دانلود اهنگ دلم دلم
,    آهنگ دلم دلم از آرشا
,    دانلود آهنگ
,   

♬♩ تا دیدمت افتادم تته پته ♮♯
♬♩ بزا هر کی هر چی میخواد بگه بگه ♮♯
♬♩ ولی جز تو دلم هیشکی نی ♮♯
♬♩ بگو واسه من همه رو پیچ میدی ♮♯
♬♩ له له من تو رو میخواد و ♮♯
♬♩ نگام یجوری مفتی روته ♮♯
♬♩ تو قط کوتا بیا و دلم مونده تو گل ♮♯
♬♩ می پیچونی میگی چیزی نی ♮♯
♬♩ خودت میدونی ♮♯
♬♩ بهت قول دادم سبز نشم رات ♮♯
♬♩ ولی یجایی باز همو می بینیم ♮♯
♬♩ بدجوری به تو گیره دلم دلم دلم ♮♯
♬♩ بدجوری داره میره دلم دلم دلم ♮♯

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ بد جوری به تو گیره دلم دانلود اهنگ ارشا دلم دلم دانلود اهنگ ارشام دلم دلم دانلود آهنگ دلم دلم آرشا دانلود اهنگ ارتا دلم دلم کامل دانلود کامل اهنگ دلم دلم از ارشا دانلود اهنگ تا دیدمت افتادم تته پته کامل دانلود اهنگ تا دیدمت افتادم به تته پته دانلود ریمیکس اهنگ ارشا دلم دلم دانلود ریمیکس اهنگ تا دیدمت افتادم به تته پته اهنگ ارشا دلم دلم کامل دانلود اهنگ دلم دلم آهنگ دلم دلم از آرشا دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو