loading...

نایس موزیک

لالا لالایی لالا لالایی لالایی لالایی لالایی ببار ای نم نم باران ببار ای نم نم باران زمین خشک را تر کن سرود زندگی سر کن دلم تنگه دلم تنگه سرود زندگی سر کن دلم تنگه دلم تنگه بخواب بخواب ای دختر نازم

حسین بازدید : 19 جمعه 22 فروردین 1399

لالا لالایی لالا لالایی لالایی لالایی لالایی

ببار ای نم نم باران ببار ای نم نم باران زمین خشک را تر کن سرود زندگی سر کن دلم تنگه دلم تنگه سرود زندگی سر کن دلم تنگه دلم تنگه

بخواب بخواب ای دختر نازم به روی سینه ی بازم که همچون سینه ی سازم همش سنگه همش سنگه که همچون سینه ی سازم همش سنگه همش سنگه

لالا لالا لالایی لالا لالا لایی لالایی لالایی لالایی

 

لالایی کن مرغک من دنیا فسانه ست لالایی کن مرغک من دنیا فسانه ست هر ناله ی شبگیر این گیتار محزون اشک هزاران مرغک بی آشیانه ست هر ناله ی شبگیر این گیتار محزون اشک هزاران مرغک بی آشیانه ست

ببار ای نم نم باران ببار ای نم نم باران زمین خشک را تر کن سرود زندگی سر کن دلم تنگه دلم تنگه سرود زندگی سر کن دلم تنگه دلم تنگه

لالا لالا لالایی لالا لالا لالایی لالایی لالایی لالایی

دانلود آهنگ جدید ویگن به نام لالایی با لینک مستقیم

لالا لالا لالایی لالا لالا لایی لالایی لالایی لالایی

لالایی کن مرغک مندن یا فسانه ست لالایی کن مرغک من دنیا فسانه ست هر ناله ی شبگیر این گیتار محزون اشک هزاران مرغک بی آشیانه ست هر ناله ی شبگیر این گیتار محزون اشک هزاران مرغک بی آشیانه ست

ببار ای نم نم باران ببار ای نم نم باران زمین خشک را تر کن سرود زندگی سر کن دلم تنگه دلم تنگه سرود زندگی سر کن دلم تنگه دلم تنگه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو