loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ گردل من نیاسود از گناه تو بود,    دانلود اهنگ الهه ناز از معین,    دانلود آهنگ الهه ناز شکیلا,    دانلو

حسین بازدید : 47 شنبه 02 فروردین 1399


,   
,    دانلود آهنگ گردل من نیاسود از گناه تو بود
,    دانلود اهنگ الهه ناز از معین
,    دانلود آهنگ الهه ناز شکیلا
,    دانلود آهنگ الهه ناز شجریان
,    دانلود اهنگ الهه ناز محمدرضا شجریان
,    دانلود اهنگ الهه ی ناز جدید
,    دانلود موزیک ویدیو الهه ناز معین
,    متن الهه ناز بنان
,    دانلود اهنگ الهه ناز از معین با کیفیت320
,    دانلود اهنگ
,   

 

متن آهنگ الهه ناز غلامحسین بنان

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

بـــــاز… ای الهه ی نــــاز…●♪♫
با دلِ من، بســـاز… کین غمِ جانگداز؛ بِرود ز بَرم…●♪♫
گــــر دلِ من؛ نیاسود…●♪♫
از گناهِ تو، بــــود…●♪♫
بیـــا؛ تا زِ سرِ گنهت، گـــذرم…●♪♫
بــــاز… می‌کنم دستِ یاری؛ به سویت دراز…●♪♫

ملودی : اکبر محسنی
بیــا تا غمِ خود را…●♪♫
با راز وُ نیـــاز؛ زِ خاطر، ببــــرم…●♪♫
گـــر نکند تیرِ خشمت؛ دلـم را هدف…●♪♫
به خـــدا؛ هم چون مرغِ پرشور وُ شعف….●♪♫


به‌ سویت، بپـــرم…●♪♫
آن که او… به غمت دل بندد؛ چون من، کیست؟●♪♫
نازِ تـــو؛ بیش از این، بهــــرِ چیست؟●♪♫
تو الهـــه ی نازی…●♪♫
در بزمم، بنشین…●♪♫
من؛ تو را وفا دارم…●♪♫
بیـــا؛ که جز این نباشد، هنــــرم!●♪♫
این همه بی‌ وفایی؛ ندارد ثمـــر…●♪♫
به خدا! اگر از من، نگیـــری خبـــر…●♪♫
نیــــابی اثرم…●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ گردل من نیاسود از گناه تو بود دانلود اهنگ الهه ناز از معین دانلود آهنگ الهه ناز شکیلا دانلود آهنگ الهه ناز شجریان دانلود اهنگ الهه ناز محمدرضا شجریان دانلود اهنگ الهه ی ناز جدید دانلود موزیک ویدیو الهه ناز معین متن الهه ناز بنان دانلود اهنگ الهه ناز از معین با کیفیت320 دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو