loading...

نایس موزیک

,    متن آهنگ گناه این قلب شکستم پا تو,    متن اهنگ نرو واست چی کم گذاشتم ریمیکس,    متن اهنگ تکلیفمو روشن نکردش اخرش,    متن آهنگ مسیح و آر

حسین بازدید : 25 شنبه 02 فروردین 1399

,    متن آهنگ گناه این قلب شکستم پا تو
,    متن اهنگ نرو واست چی کم گذاشتم ریمیکس
,    متن اهنگ تکلیفمو روشن نکردش اخرش
,    متن آهنگ مسیح و آرش نرو ریمیکس
,    متن اهنگ نرو که تلخه حال و روزم
,    نرو که تلخه حالو روزم
,    متن آهنگ نرو مسیح و آرش
,    متن اهنگ نرو از مسیح و ارش
,    متن آهنگ جدید مسیح و آرش عاشقم
,    متن اهنگ

 

تکلیفم و روشن نکردش آخرش دارن همه حرف میزنن پشت سرش
دیگه چقدر باید ازش دفاع کنم هر چی بگم هیچ کی نمیشه باورش
چقدر بگم دلت هنوزم پیشمه دروغ بگم هم به خودم هم به همه
باید یه کم دیگه بهش فرصت بدم دور بشم از فکرایی که تو سرمه
نرو که تلخه حال و روزم برام سخته هنوزم بدون تو
نرو واست چی کم گذاشتم کسی جز تو نداشتن به جون تو نرو

 

کاشکی می فهمیدی دل من با توئه این جای خالی توی سینم جای توئه
گفتی که تقصیر منه باشه قبول گناه این قلب شکستم پای توئه
چقدر بهت گفتم نرو پیشم بمون چی شد اصلا کشید به این جا کارمون
قلبم و تا کی باید آرومش کنم چقدر باید دروغ بگم به این و اون
نرو که تلخه حال و روزم برام سخته هنوزم بدون تو
نرو واست چی کم گذاشتم کسی جز تو نداشتن به جون تو نرو

 







برچسب ها متن آهنگ گناه این قلب شکستم پا تو متن اهنگ نرو واست چی کم گذاشتم ریمیکس متن اهنگ تکلیفمو روشن نکردش اخرش متن آهنگ مسیح و آرش نرو ریمیکس متن اهنگ نرو که تلخه حال و روزم نرو که تلخه حالو روزم متن آهنگ نرو مسیح و آرش متن اهنگ نرو از مسیح و ارش متن آهنگ جدید مسیح و آرش عاشقم متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو