loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ بهنام صفوی بی تو امشب,    دانلود آهنگ بی تو امشب از بهنام صفوی 320,    اهنگ کاش تورو ندیده بودم دل ازعشقت بریده بودم,    مت

حسین بازدید : 65 پنجشنبه 22 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ بهنام صفوی بی تو امشب
,    دانلود آهنگ بی تو امشب از بهنام صفوی 320
,    اهنگ کاش تورو ندیده بودم دل ازعشقت بریده بودم
,    متن اهنگ بی تو امشب
,    کاش تورو ندیده بودم مرتضی پاشایی
,    ای کاش تو را ندیده بودم امیر حسین افتخاری
,    دانلود آهنگ میمیرم برات بهنام صفوی
,    دانلود آهنگ بهنام صفوی و رضا صادقی
,    دانلود آهنگ ای کاش تورو ندیده بودم از امیرحسین افتخاری
,    دانلود اهنگ
,   

متن آهنگ بی تو امشب از بهنام صفوی

بی تو امشب ، دارم آتیش می گیرم
تو نباشی ، تک و تنها می میرم
دل تنگم ، دیگه طاقت نداره
با خیالت ، دوباره جون می گیرم
تو نخواستی که به یادم بمونی
تو سکوت شب سردم بخونی
تو می خواستی پا بذاری روی قلبم
که شکستی ، دلمو ، خوب می دونی
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
یه روز هدیه داد ، عطش چشمات
به من خسته ، تب دستاتو
تا تو رو دیدم ، دل به تو دادم
غم بی کسی ، رفت از یادم
تو بگو چرا ، رفتی از پیشم
اگه بد کردم ، خوب تو می شم
جای عاشقی ، جای دل بستن
با یه اشتباه ، دلمو نشکن
با یه اشتباه ، دلمو نشکن
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
بی تو امشب ، دارم آتیش می گیرم
تو نباشی ، تک و تنها می میرم
دل تنگم ، دیگه طاقت نداره
با خیالت ، دوباره جون می گیرم
تو نخواستی که به یادم بمونی
تو سکوت شب سردم بخونی
تو می خواستی پا بذاری روی قلبم
که شکستی ، دلمو ، خوب می دونی
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ بهنام صفوی بی تو امشب دانلود آهنگ بی تو امشب از بهنام صفوی 320 اهنگ کاش تورو ندیده بودم دل ازعشقت بریده بودم متن اهنگ بی تو امشب کاش تورو ندیده بودم مرتضی پاشایی ای کاش تو را ندیده بودم امیر حسین افتخاری دانلود آهنگ میمیرم برات بهنام صفوی دانلود آهنگ بهنام صفوی و رضا صادقی دانلود آهنگ ای کاش تورو ندیده بودم از امیرحسین افتخاری دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو