loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ چطور دلت اومد مهرشاد,    دانلود آهنگ چرا از من گذشتی رضا صادقی 320,    چرا از من گذشتی خیلی ساده,    دانلود اهنگ رپ مهرشاد

حسین بازدید : 37 چهارشنبه 21 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ چطور دلت اومد مهرشاد
,    دانلود آهنگ چرا از من گذشتی رضا صادقی 320
,    چرا از من گذشتی خیلی ساده
,    دانلود اهنگ رپ مهرشاد شاه
,    آهنگهای مهرشاد
,    دانلود فول آلبوم مهرشاد به صورت یکجا
,    دانلود فول آلبوم مهرشاد یکجا
,    مهرشاد بهرامی قدیمی
,    دانلود اهنگ گفتم بهت از مهرشاد
,    دانلود آهنگ
,   

متن آهنگ چطور دلت اومد از مهرشاد

چرا از من گذشتی خیلی ساده

تو كه دونستی مرد پیاده

جوونیش رو پی عشق تو داده…

چرا از من گذشتی خیلی ساده

تو كه دونستی مرد پیاده

جوونیش رو پی عشق تو داده

شنیدم گفتی از عاشقی سیرم

نگفتی با خودت یه وقت بمیرم

حالا حق دلو از كی بگیرم

چرا از من گذشتی بی تفاوت

نه انگار عشقی بود نه روزگاری

na engar eshghi bood na roozegari

نه پاییز و زمستون نه بهاری

na paeezo zemestoon  na bahari

چطور دلت اومد تنهام بذاری

chetor delet omad tanham bezari

ترانه آهنگ چطور دلت اومد از مهرشاد

نگفتی با خودت یه وقت بمیرم

حالا حق دلو از كی بگیرم

چرا از من گذشتی بی تفاوت

نه انگار عشقی بود نه روزگاری

na engar eshghi bood na roozegari

نه پاییز و زمستون نه بهاری

na paeezo zemestoon  na bahari

چطور دلت اومد تنهام بذاری

chetor delet omad tanham bezari







برچسب ها دانلود آهنگ چطور دلت اومد مهرشاد دانلود آهنگ چرا از من گذشتی رضا صادقی 320 چرا از من گذشتی خیلی ساده دانلود اهنگ رپ مهرشاد شاه آهنگهای مهرشاد دانلود فول آلبوم مهرشاد به صورت یکجا دانلود فول آلبوم مهرشاد یکجا مهرشاد بهرامی قدیمی دانلود اهنگ گفتم بهت از مهرشاد دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو