loading...

نایس موزیک

  دلم می خــــواد؛ ببینمت…●♪♫بازم بخنــــدی، توو نگام…●♪♫آخه فقط تو می دونی؛ از زنــــده بودن، چی می خـــوام!●♪♫دلم بهم می گفت؛ تو رو، میشه یه جورِ دیگه خواست…●♪♫آخه فقط قلب

حسین بازدید : 14668 سه شنبه 20 اسفند 1398

 

دلم می خــــواد؛ ببینمت…●♪♫
بازم بخنــــدی، توو نگام…●♪♫
آخه فقط تو می دونی؛ از زنــــده بودن، چی می خـــوام!●♪♫
دلم بهم می گفت؛ تو رو، میشه یه جورِ دیگه خواست…●♪♫
آخه فقط قلبِ توئه، که با من اینقد سر به راه ست●♪♫
از تو دلگیرم… که نیستی کنـــارم…●♪♫
من دارم می میرم!●♪♫

شعر و ملودی : دانا
تو کجایی؟ من باز، بی قــــرارم!●♪♫

این اهنگ شادمهر نیست از محمد رضا هدایتی هست که به اشتباه با اسم شادمهر سرچ میشه

می دونی جز تو؛ کسیوُ ندارم…●♪♫
باورم نمیشه! اینقد آسون، رفتی از کنارم…●♪♫
دلم می خواد؛ ببینمت…●♪♫


بازم بخندی، توو نگام…●♪♫
آخه فقط تو می دونی؛ از زنده بودن، چی می خوام!●♪♫
دلم بهم می گفت؛ تو رو، میشه یه جورِ دیگه خواست…●♪♫
آخه فقط قلبِ توئه، که با من اینقد سر به راه ست●♪♫
از تو دلگیـــرم… که نیستی کنـــارم…●♪♫
من دارم می میــــرم!●♪♫
تو کجــــایی؟ من باز، بی قـــــرارم!●♪♫
می دونی جــــز تو؛ کسیوُ ندارم…●♪♫
باورم نمیشه! اینقد آســـون، رفتی از کنـــارم…●♪♫
از تو دلگیــرم… که نیستی کنــارم…●♪♫
من دارم می میــرم!●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ مهران عباسی از تو دلگیرم آهنگ از تو دلگیرم که نیستی کنارم شادمهر دانلود از تو دلگیرم شادمهر عقیلی آهنگ از تو دلگیرم که نیستی کنارم شادمهر عقیلی دانلوداهنگ از تو دلگیرم شادمهر دانلود از تو دلگیرم که نیستی کنارم شادمهر عقیلی از تو دلگیرم که نیستی کنارم متن دانلود اهنگ از تو دلگیرم از لامیا ورژن اصلی اهنگ از تو دلگیرم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو