loading...

نایس موزیک

تره دیوانمه عاشق ته مه シ♫♪ اگر نیی می ور، خل خلی کمه های シ♫♪ چشم آبی من، کمون ابروی من ♬♪ تی رنگ دکردمه و مگه در اینه تی جور シ♫♪ مگه جادوگری، بیمه روانی، پری دریایی، تو از وی بهتری シ♫♪ دل من فرش زیر

حسین بازدید : 35 یکشنبه 18 اسفند 1398

تره دیوانمه عاشق ته مه シ♫♪
اگر نیی می ور، خل خلی کمه های シ♫♪
چشم آبی من، کمون ابروی من ♬♪
تی رنگ دکردمه و مگه در اینه تی جور シ♫♪
مگه جادوگری، بیمه روانی، پری دریایی، تو از وی بهتری シ♫♪

دل من فرش زیر پاته، زیر قدماته، هزاران ای خومه، بیه یار ای دوباره ♬♪
آدم و حوا منو تو، لیلی و مجنون منو تو シ♫♪
شیرین و فرهاد منو تو، یوسف و زلیخا منو تو シ♫♪
سالار دریا منو تو، ناصر و پوریا من و تو シ♫♪
عاشق دریا منو تو シ♫♪


جنگل و صحرا منو تو シ♫♪
تیسه هواییمه همیشه قاطیمه シ♫♪
بومه روانی کوچه خیابونی シ♫♪
چشم مشکی من شاه دل من シ♫♪
تی جور چریک کیجا مگه در اینه تی جور シ♫♪
می قشنگ دلبری، از همه سری پلنگ صحرایی تو از همه سری シ♫♪
دل من فرش زیر پاته زیر قدماته هزاران ای خومه بیه ای یار دوباره シ♫♪
آدم و هوا منو تو لیلی و مجنون من وتو シ♫♪
شیرین و فرهاد منو تو یوسف زلیخا منو تو シ♫♪
سالار دنیا منو تو، ناصر و پوریا منو تو♪♪♪
عاشق دریا منو تو ♪
عاشق دریا منو تو♪
تیسه روانیمه، روانی ♪♪♪♪
میکس اند رکورد 💖 پوریا گلردی

 







برچسب ها دانلود اهنگ محلی چشم ابی دانلود اهنگ محلی چشم ابی من کمون ابروی من دانلود اهنگ چشم آبی من کمون ابروی من ریمیکس اهنگ مازندرانی چشم ابی من ریمیکس اهنگ مازندرانی چشم ابی من کمون ابروی من اهنگ شمالی چشم آبی من کمون ابروی من ریمیکس ریمیکس چشم آبی من کمون ابروی من علی حمیدی چشم ابی من دانلود آهنگ مازندرانی دلبر چشم آبی دانلود آهنگ محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو