loading...

نایس موزیک

,    متن آهنگ عاشق نبودی دلت هری بریزه,    عاشق نبودی دلت هری بریزه متن,    اهنگ عاشق نبودی,    ایوان بند عاشق نبودی که دلت هری بریزه, 

حسین بازدید : 31 پنجشنبه 15 اسفند 1398



,    متن آهنگ عاشق نبودی دلت هری بریزه
,    عاشق نبودی دلت هری بریزه متن
,    اهنگ عاشق نبودی
,    ایوان بند عاشق نبودی که دلت هری بریزه
,    متن اهنگ ایوان بند چهل گیس
,    آهنگ چهل گیس از ایوان بند
,    متن آهنگ چهل گیس از ایوان
,    دانلوداهنگ عاشق نبودی دلت هری بریزه
,    متن آهنگ چهل گیس ایوان باند
,    متن آهنگ
,   

ای جانِ لیلی میخوامت خیلی
هر چی بی طاقتم به تو بد عادتم تو به من بی میلی

ای تو ماه از من جون بخواه از من
میدونم غلطه ولی خاصیته عشقه واست مُردن

عاشق نبودی دلت هُری بریزه
واسه اون که عزیزه نفست بره راحت

عاشق نبودی که این حالو بدونی
اینکه حتی بمونی دلم تنگ بشه واست

تکست آهنگ چهل گیس ایوان باند

زیبای چهل گیس این چشمای خیس
شد هواییِ تو به زیبایی تو مگه میرسه زورم

تا خاطرخواهتم هی کیش و ماتم
ازم دوری نکن دلم نازکه چون عاشقم اینجورم

عاشق نبودی دلت هُری بریزه
واسه اون که عزیزه نفست بره راحت

عاشق نبودی که این حالو بدونی
اینکه حتی بمونی دلم تنگ بشه واست







برچسب ها متن آهنگ عاشق نبودی دلت هری بریزه عاشق نبودی دلت هری بریزه متن اهنگ عاشق نبودی ایوان بند عاشق نبودی که دلت هری بریزه متن اهنگ ایوان بند چهل گیس آهنگ چهل گیس از ایوان بند متن آهنگ چهل گیس از ایوان دانلوداهنگ عاشق نبودی دلت هری بریزه متن آهنگ چهل گیس ایوان باند متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو