loading...

نایس موزیک

,    متن آهنگ کامران و هومن,    متن آهنگ کامران و هومن به نام میخوامت,    متن تک آهنگ های کامران و هومن,    متن بهترین آهنگ های کامران و هوم

حسین بازدید : 29 پنجشنبه 15 اسفند 1398


,    متن آهنگ کامران و هومن
,    متن آهنگ کامران و هومن به نام میخوامت
,    متن تک آهنگ های کامران و هومن
,    متن بهترین آهنگ های کامران و هومن
,    متن آهنگ جدید کامران و هومن 2019
,    گلچین آهنگ های کامران و هومن
,    متن آهنگ جدید کامران و هومن 2018
,    اهنگ جدید کامران هومن ۹۸
,    متن آهنگ های قدیمی کامران و هومن
,    متن آهنگ
,   

من تو زندگیم یه نفره
دوست دارم همش باشه نره

تو میدونی دارم کیو میگم
خوب میدونی دارم تورو میگم

من تو زندگیم یه نفره
اونی که واسم تاج سره

تو میدونی دارم کیو میگم
خوب میدونی دارم تورو میگم

وای چه حالی داره زندگی در کنارت
قد تموم دنیا عاشقتم میخوامت میخوامت میخوامت
وای چه حالی داره زندگی در کنارت

قد تموم دنیا عاشقتم میخوامت میخوامت میخوامت
عاشقتم میخوامت

ترانه و شعر آهنگ میخوامت کامران و هومن

با تو هم آزادمو هم اسیرم خوبمو وقت دیدنت بی نظیرم
هربار که تو تو آغوش منی انگار خدارو توو بغلم میگیرم
جونمو از تو دارمو بی تو یه بی قرارمو چه خوبه حالم

وای چه حالی داره زندگی در کنارت
قد تموم دنیا عاشقتم میخوامت میخوامت میخوامت
وای چه حالی داره زندگی در کنارت

قد تموم دنیا عاشقتم میخوامت میخوامت میخوامت
عاشقتم میخوامت

تکست آهنگ میخوامت کامران و هومن

تو میدونی دارم کیو میگم
خوب میدونی دارم تورو میگم

من تو زندگیم یه نفره
اونی که واسم تاج سره

تو میدونی دارم کیو میگم
خوب میدونی دارم تورو میگم

وای چه حالی داره زندگی در کنارت
قد تموم دنیا عاشقتم میخوامت میخوامت میخوامت
وای چه حالی داره زندگی در کنارت

قد تموم دنیا عاشقتم میخوامت میخوامت میخوامت
عاشقتم میخوامت دیوونه وار میخوامت







برچسب ها متن آهنگ کامران و هومن متن آهنگ کامران و هومن به نام میخوامت متن تک آهنگ های کامران و هومن متن بهترین آهنگ های کامران و هومن متن آهنگ جدید کامران و هومن 2019 گلچین آهنگ های کامران و هومن متن آهنگ جدید کامران و هومن 2018 اهنگ جدید کامران هومن ۹۸ متن آهنگ های قدیمی کامران و هومن متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو