loading...

نایس موزیک

    دیشب خوابتو دیدم ، بازم کنار بودی دیشب خوابتو دیدم ، بازم مالِ من بودی دیشب خوابتو دیدم ، چقد خوب شده بودی دیشب خوابتو دیدم ، چقدر خوب شده بودی دیشب خوابتو دیدم ، بازم توو بغلم بود

حسین بازدید : 23 چهارشنبه 14 اسفند 1398

 

 

دیشب خوابتو دیدم ، بازم کنار بودی

دیشب خوابتو دیدم ، بازم مالِ من بودی

دیشب خوابتو دیدم ، چقد خوب شده بودی

دیشب خوابتو دیدم ، چقدر خوب شده بودی

دیشب خوابتو دیدم ، بازم توو بغلم بودی

دیشب خوابتو دیدم ، بازم توویِ تختِ من بودی

دیشب خوابتو دیدم ، بودی مثِ قبلنات

دیشب خوابتو دیدم ، درست مثِ اولات

میخواستم بهت بدم برا تو که چیزی نمونده

 

بینِ من و تو ، مثلِ قدیم عشقی نمونده

میخواستم بهت بدم برا تو ولی جایی نمونده

برا تو ، برا من ، برا ما ، هعی

میخواستم بهت بدم برا تو که چیزی نمونده

بینِ من و تو ، مثلِ قدیم عشقی نمونده

میخواستم بهت بدم برا تو ولی جایی نمونده

برا تو ، برا من ، برا ما ، هعی

دیشب خوابتو دیدم ، دیشب خوابتو دیدم

یه جای سرد ، میبارید حسابی برف

گفتی بغلم کن سفت به جا این حرفا

اون فقط یه نقاب بود که باشی گرم

بخوابی تخت ، اشکالی نداره

کوش اون روزا ، رفت بودم

اون دور دورا ، من اینجا روز بود

اونجا شب ، بازم خوب بود

اون با من

گفتم صبر کن نرو ، نبند از پشت درو روم

تلفنو قطع کن ولی ، نباش بد دخترو

تو که میخواستی خودِ منو

چی شد الآن داری در میاری کفرِ منو

بیخود ، اگه هر دفعه مشکلمو میگفتم

گوش میدادی به جای فحش به من و بی تو

فقط مغزمو میخوره این خوابای بد

مخصوصا حالا که رفته

نذاشتم راه واسه برگشت

دیشب خوابتو دیدم ، بازم کنارم بودی

دیشب خوابتو دیدم ، بازم مالِ من بودی

دیشب خوابتو دیدم ، دیشب خوابتو دیدم

دیشب خوابتو دیدم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ خوابتو دیدم باز ارشاد متن اهنگ ارشاد خوابتو دیدم باز دانلود اهنگ خوابتو دیدم اونم چه خوابی دانلود اهنگ ارشاد دل کندی دانلود اهنگ همین دیشب باز خوابتو دیدم دانلود اهنگ دیشب خوابتو دیدم بازم کنارم بودی خوابتو دیدم باز بهنام بانی دانلود اهنگ خوابتو دیدم بهنام بانی اهنگ خوابتو دیدم اونم چه خوابی پوشیده بودی پیرهن ابی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو