loading...

نایس موزیک

,    ,    متن اهنگ زلف پریشان شده در باد را,    اهنگ زلف پریشان ارون افشار,    متن آهنگ حامد همایون,    متن اهنگ معجزه حامد ه

حسین بازدید : 13 جمعه 09 اسفند 1398


,   
,    متن اهنگ زلف پریشان شده در باد را
,    اهنگ زلف پریشان ارون افشار
,    متن آهنگ حامد همایون
,    متن اهنگ معجزه حامد همایون
,    اهنگ ای زلف پریشان ارون افشار
,    متن آهنگ ماه منیر حامد همایون
,    متن اهنگ دل شده وابسته از حامد همایون
,    متن آهنگ خلسه حامد همایون
,    متن اهنگ های حامد همایون همراه با متن
,    متن آهنگ

متن آهنگ معجزه حامد همایون

خوب ترین حال و هوای دلم کاش بمانی تو برای دلم
من به تو وابسته ترین آدمم دور شوم خسته ترین آدمم
جام جهان تشنه ی لب های توست مست شد و دست از این خانه شست
معجزه کن خوب ترین خوب من عشق ترین آدم محبوب من
زلف پریشان شده در باد را دلبر دلداده آزاد را بند بزن بن دلم پاره شد عاشق دیوانه ات آواره شد
زلف پریشان شده در باد را دلبر دلداده آزاد را بند بزن بن دلم پاره شد عاشق دیوانه ات آواره شد

دانلود آهنگ جدید حامد همایون معجزه با لینک مستقیم

روی نگیر از نفس افتاده ام دست خودم نیست که دلداده ام گوشه ی چشم تو چه ها میکند در دل من معجزه ها میکند
زلف پریشان شده در باد را دلبر دلداده آزاد را بند بزن بن دلم پاره شد عاشق دیوانه ات آواره شد
زلف پریشان شده در باد را دلبر دلداده آزاد را بند بزن بن دلم پاره شد عاشق دیوانه ات آواره شد

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها متن اهنگ زلف پریشان شده در باد را اهنگ زلف پریشان ارون افشار متن آهنگ حامد همایون متن اهنگ معجزه حامد همایون اهنگ ای زلف پریشان ارون افشار متن آهنگ ماه منیر حامد همایون متن اهنگ دل شده وابسته از حامد همایون متن آهنگ خلسه حامد همایون متن اهنگ های حامد همایون همراه با متن متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو