loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ منو هرگز نبخش از علیرضا روزگار,    دانلود آهنگ جنون از علیرضا روزگار ورژن قدیمی,    اکورد اهنگ منو هرگز نبخش ای مهربونم,   

حسین بازدید : 33 دوشنبه 05 اسفند 1398


,    دانلود اهنگ منو هرگز نبخش از علیرضا روزگار
,    دانلود آهنگ جنون از علیرضا روزگار ورژن قدیمی
,    اکورد اهنگ منو هرگز نبخش ای مهربونم
,    آکورد لحظه سخت رفتن علیرضا روزگار
,    آهنگ جنون علیرضا روزگار با گیتار
,    متن آهنگ لحظه سخت رفتن علیرضا روزگار
,    دانلود آهنگ لحظه سخت رفتن رامین پرستش
,    آکورد آهنگ جنون علیرضا روزگار
,    غمگین ترین آهنگ علیرضا روزگار
,    دانلود آهنگ

متن آهنگ جنون از علیرضا روزگار

لحظه ی سخت رفتنت هیچی تو قلب من نبود
نگاه آخرین تو شعر جنونمو سرود

Negahe Akharine To Shere Jonoonamo Sorod
از التهاب بی کسی پناه آوردم به جنون
زندگی زندونه و بس وقتی نباشه هم زبون
خواستم فراموشت کنم اما خیالت نمیذاشت
به غیر دیوونه شدن راهی جلو پام نمیذاشت
منو هرگز نبخش ای مهربونم

Mano Hargez Nabakhsh Ey Mehraboonam
همیشه بد بودم اینو خوب میدونم

ترانه آهنگ جنون از علیرضا روزگار

بهتره نشناسی منو منی که با تو بد بودم

Behtare Nashnasi Mano Mani Ke Ba To Bad Boodam
تنها از عشق و عاشقی شکستنو بلد بودم
لایق بودنت نبود قلب حقیرم میدونم
حقمه تا آخر عمر تنهای تنها بمونم
منو هرگز نبخش ای مهربونم

Mano Hargez Nabakhsh Ey Mehraboonam
همیشه بد بودم اینو خوب میدونم







برچسب ها دانلود اهنگ منو هرگز نبخش از علیرضا روزگار دانلود آهنگ جنون از علیرضا روزگار ورژن قدیمی اکورد اهنگ منو هرگز نبخش ای مهربونم آکورد لحظه سخت رفتن علیرضا روزگار آهنگ جنون علیرضا روزگار با گیتار متن آهنگ لحظه سخت رفتن علیرضا روزگار دانلود آهنگ لحظه سخت رفتن رامین پرستش آکورد آهنگ جنون علیرضا روزگار غمگین ترین آهنگ علیرضا روزگار دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو