loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ منو واسه خودم بخواه,    دانلود اهنگ منو تو دیوونه هم هستیم من وتوخیال راحت داریم,    دانلود آهنگ منو تو خیلی بهم نزدیکیم منو تو خیلی شباهت

حسین بازدید : 4305 دوشنبه 05 اسفند 1398


,    دانلود اهنگ منو واسه خودم بخواه
,    دانلود اهنگ منو تو دیوونه هم هستیم من وتوخیال راحت داریم
,    دانلود آهنگ منو تو خیلی بهم نزدیکیم منو تو خیلی شباهت داریم
,    آهنگ منو تو خیلی شباهت داریم
,    دانلود اهنگ منو تو دیوونه ی هم هستیم
,    دانلود آهنگ
,   

 

هرکی اومد طرفت بزنش کنار ای یار ای یار

همش برام دیوونه بازی دربیار ای یار ای یار

تو فوق العاده هستی خاصی و ساده هستی ای یار ای یار

بی تو خرابه حالم تو هستی خوشبحالم ای یار ای یار

بزار وابسته تر شم تا غما دست به سر شن 

منو تو با هم هستیم همه شهر با خبر شن

بزار وابسته تر شم تا غما دست به سر شن 

منو تو با هم هستیم همه شهر با خبر شن

بزار دنیا بدونه که ما چی بینمونه

دیوونه هر چی بشه منو تو با هم هستیم

نمیدونم چجوری اینجوری عاشق شدیم

واسه غمو غصه ها آیینه ی دق شدیم

دوست دارم یجوری که هیچ کسی نداشته

خدا دلتو واسه خودم کنار گذاشته

دوست دارم یجوری که هیچ کسی نداشته

خدا دلتو واسه خودم کنار گذاشته  

 آره خودم کنار گذاشته

بزار وابسته تر شم تا غما دست به سر شن 

منو تو با هم هستیم همه شهر با خبر شن

بزار وابسته تر شم تا غما دست به سر شن 

منو تو با هم هستیم همه شهر با خبر شن

دیوونه عشق منی دیوونتم خواستنی

تورو از دست نمیدم تو عشق دوست داشتنی

دیوونه عشق منی دیوونتم خواستنی

تورو از دست نمیدم تو عشق دوست داشتنی

هرکی اومد طرفت بزنش کنار ای یار ای یار

همش برام دیوونه بازی دربیار ای یار ای یار

تو فوق العاده هستی خاصی و ساده هستی ای یار ای یار

بی تو خرابه حالم تو هستی خوشبحالم ای یار ای یار

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ منو واسه خودم بخواه دانلود اهنگ منو تو دیوونه هم هستیم من وتوخیال راحت داریم دانلود آهنگ منو تو خیلی بهم نزدیکیم منو تو خیلی شباهت داریم آهنگ منو تو خیلی شباهت داریم دانلود اهنگ منو تو دیوونه ی هم هستیم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو